וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו - מכבי ת"א: 2,000 צהובים עולים צפונה

האלופה פותחת עונה (17:50, ספ' 1), 600 כרטיסים נוספים יוקצו לה. מאנה במקום זיו בהרכב. נעים: "מכבי תשחק פתוח"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

* מפגשים בליגה הראשונה: 12 משחקים. 2:6 למכבי תל אביב, 4 תיקו.

* כשעכו מארחת: 6 משחקים, 2:3 למכבי תל אביב, תיקו אחד.

* מכבי תל אביב עם 52 אחוזי הצלחה במחזור הראשון במשחקי חוץ, ויש לה רצף של שני ניצחונות בשני משחקי החוץ האחרונים שקיימה במחזור הפתיחה: ב-2005/06 את בית"ר ירושלים וב-2011/12 את הפועל פתח תקוה.

* עכו לא הפסידה בשנתיים האחרונות במחזור הראשון - היא שיחקה פעמיים מול בני יהודה, ורשמהניצחון ותיקו.

* האצטדיון בעכו מאוזן למדי: 34 משחקים, 11 ניצחונות לקבוצת הבית, 11 לאורחת, 12 תיקו. בשערים יש יתרון לקבוצה המארחת, 88:98.

* למכבי תל אביב יש רצף של 3 ניצחונות רצופים על עכו (עם מאזן שערים של 0:8).

לאתר דריבליסט

מאמן מכבי תל אביב פאולו סוזה. ברני ארדוב
52 אחוזי הצלחה למכבי תל אביב במחזורי פתיחה. פאולו סוזה/ברני ארדוב

מפתחות והכנות: הפועל עכו

הקבוצה מהצפון מוצאת את עצמה דרוכה לקראת משחק הבכורה העונה נגד האלופה ולמרות הקושי, בצוות המקצועי משדרים אופטימיות וביטחון שניתן להוציא נקודות. יובל נעים אמר לשחקנים שלו: "אתם תראו שיהיה לכם יותר קל במשחק כזה לעומת משחק נגד עפולה כי מכבי תשחק פתוח. אל תחששו מהם, תבואו עם ביטחון ושכל אחד ישמור על השחקן שלו ושלא ייתן לו מרחב נשימה".

נעים הזהיר בעיקא מפני ראדה פריצה ומהראן ראדי וביקש מהשחקנים להגיע מרוכזים ודרוכים. בפן המקצועי עכו תעלה עם חמישה קשרים וחלוץ אחד - לאנדראו. סטיבן כהן שהצטרף רק לפני שבוע יקבל את חולצת ההרכב. אדי גוטליב ומשה מישאלוב יפתחו במרכז ההגנה.

בינתיים האוהדים של עכו מתכננים תפאורה באצטדיון כאשר נרכשו 500 דגלונים כחולים. האצטדיון יהיה מלא ובינתיים נמשכת ההתעוררות ברכישת מנויים כאשר הקופות באצטדיון יהיו פתוחות משלוש בצהריים ועד חצי שעה לפני פתיחת המשחק לטובת רוכשי המנויים. ראש העירייה שמעון לנקרי יבקר את השחקנים לפני תחילת המשחק ויברך אותם.

יובל נעים מאמן הפועל עכו. אדריאן הרבשטיין
מאמין שיהיה יותר קל מהמשחק מול עפולה. יובל נעים/אדריאן הרבשטיין

מפתחות והכנות: מכבי תל אביב

האלופה הצהובה, שהיתה הראשונה לפתוח את העונה בזירה האירופית, תעשה מחר צעד ראשון בדרך הארוכה להגנה על תואר האליפות. לא מעט שינויים, הן בצוות המקצועי והן בסגל השחקנים, נעשו הקיץ בקרית שלום אך למרות זאת מאמינים במועדון ביכולתם לשמור על הצלחת.

המאמן פאולו סוזה יעשה בשבת את טבילת האש שלו בליגת העל ולפחות על פי התרגולים הטקטיים במהלך השבוע, נראה כי יעשה שינוי אחד הרכב, לעומת ה-11 שפתחו במשחק הביתי מול באזל לפני שבועיים וחצי. המגן הספרדי מאנה שעד כה לא קיבל הזדמנות של ממש, צפוי לפתוח על חשבונו של יואב זיו, בעמדת המגן השמאלי,כאשר שאר ההרכב צפוי להיות ללא שינוי. חואן פאבלו הספרדי בשער וקרלוס גרסיה במרכז ההגנה, ישלימו משולש ספרדי בחלק האחורי, אליהם יצטרפו איתן טיבי ושרן ייני.

חוליית הקישור מסתמנת בשלב זה כחולייה העמוסה ביותר ובשלב זה ימשיך סוזה בהרכב עם גל אלברמן, מהראן ראדי וערן זהבי שהיו שחקני המפתח באליפות של העונה שעברה. ניקולה מיטרוביץ' הסרבי יכלל בסגל, אך צפוי לפתוח על הספסל, כאשר משה לוגסי, דן אינבינדר, מונס דאבור וגאל מרגוליס, מתמודדים על מקום ב-18 שיתלבשו למשחק. בחלק הקדמי לא צפויות הפתעות, כאשר טל בן חיים יפתח לצידם של ברק יצחקי וראדה פריצה. הקשר עומרי אלטמן שהיה במהלך השבוע בטירונות והחמיץ מספר אימונים, לא ייכלל בסגל.

"המשחקים באירופה היו חשובים וטוב שהעפלנו לשלב הבתים, אבל המשימה העיקרית והחשובה שלנו היא ליגת העל", אמר שחקן בקבוצה לוואלה! ספורט. "אנחנו מגיעים למשחק חוץ לא קל ונרצה לפתוח את העונה ברגל ימין", הוסיף השחקן.

הקבוצה ערכה אחר הצהריים את האימון המסכם ולאחריו יצאה לבית מלון בצפון, בו תשהה עד למועד המשחק. על פי הערכות מוקדמות, צפויים כ-2,000 אוהדים לפחות להגיע בשבת לעכו. בשל הביקוש הגבוה, הכשירה הנהלת עכו 600 כרטיסים נוספים עבור האוהדים הצהובים, אותם ניתן יהיה לרכוש מחר באצטדיון.

מגן מכבי תל אביב מאנה. קובי אליהו
יפתח על חשבונו של יואב זיו. מאנה/קובי אליהו

יעמוד למבחן

הפועל עכו: לאנדראו

החלוץ הברזילאי היה בין השחקנים הראשונים שחתמו בקבוצה אבל עדיין לא הצליח לגמרי להרשים בשלב קדם העונה פרט למשחק נגד בית"ר ירושלים נגדה כבש צמד. כעת יש לו הזדמנות להוכיח שהבחירה בו לאורך כל הדרך הייתה מוצדקת.

מכבי תל אביב: ברק יצחקי

החלוץ הוא החיזוק המשמעותי ביותר שעשתה מכבי, מבין כל השחקנים שצורפו בקיץ לקבוצה. אחרי שחזר מעונת השאלה לקפריסין נראה יצחקי נחוש מאוד לשחזר את ימיו היפים בכדורגל הישראלי וכל מי שנמצא העונה בקרית שלום מספר על 'ברק יצחקי אחר' שהגיע בחזרה למדים הצהובים. כשיצחקי בכושר הוא שווה 'דאבל-דאבל' של הבקעות ובישולים ואם זה אכן יקרה, ויצחקי יוביל את ההתקפה הצהובה בהצלחה, צלחת האליפות תישאר בארון המועדון עונה נוספת לפחות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עדיין לא הצליח להרשים. לאנדראו/מערכת וואלה!, צילום מסך

הרכבים משוערים

הפועל עכו:

דודו גורש, שניר משען, אדי גוטליב, משה מישאלוב, עדן בטיט, ברניסלאב יובאנוביץ', אמייה טגה, יובל שבתאי, סטיבן כהן, גיא דיין, לאנדראו.

מכבי תל אביב:

חואן פאבלו, שרן ייני, קרלוס גרסיה, איתן טיבי, מאנה, גל אלברמן, מהראן ראדי, ערן זהבי, טל בן חיים, ברק יצחקי, ראדה פריצה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully