וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכה לבית"ר: גם ניסו קפילוטו לא ישחק מול באר שבע

22.8.2013 / 18:23

אחרי בנגורה ואיציק כהן שייעדרו, גם מצבת הבלמים הולכת ומדלדלת לקראת פתיחת העונה. גורם: "יהיה נס אם נוציא נקודה"

צילום ועריכה: דרור פיקלני

בבית"ר ירושלים עבדו היום (חמישי) קשה על מנת לנסות ולהעביר בבקרת התקציבים את כל שחקני הסגל על מנת שישחקו בשבת. במקביל לכך במועדון פעלו על מנת להשיג את שחרורם של השחקנים ששיחקו בעונה שעברה מעבר לים. לאחר יום מפרך, הגיע לקראת השעה חמש שחרורו של דור מלול מבירשחוט, וזה של אוסה גאובדיה ממקדוניה, מה שיאפשר לשניים לשחק בשבת.

טטה בנגורה שחקן בית"ר ירושלים. דרור פיקלני
הוא הגיע, השחרור שלו עדיין לא. בנגורה/דרור פיקלני

מי שלא יוכל לשחק עם הקבוצה, הוא החלוץ איברהים בנגורה, כיוון ששחרורו מההתאחדות הטורקית יתקבל רק ביום שני הקרוב, מה שיותיר אותו מחוץ לסגל הקבוצה במוצאי שבת. גם איציק כהן לא יהיה בסגל מאחר והפועל ירושלים מערימה קשיים על שחרורו, ודורשת מהשחקן לחתום על התחייבות לחזור למועדון במידה ובמהלך חוזהו בן הארבע שנים בבית"ר לא יעבור לקבוצה אחרת. גם שחרורו של ניסו קפילוטו לא הגיע מאלקי לרנקה וגם הוא לא ישחק בשבת. בבית"ר מודאגים, מכיוון שקפילוטו מהווה את אחת מהבלמים היחידים בסגל. גורם בקבוצה אמר היום לוואלה! ספורט: "זו מכה קשה, יהיה נס אם נוציא נקודה בבאר שבע".

כעת צפויה בית"ר ירושלים לעלות בשבת עם הרכב שונה מזה שפתח במשחקי ההכנה, כשטל כחילה צפוי לפתוח לצידו של ברק משה במרכז ההגנה, ואילו צחי אליחן ועדן נחמני ימשיכו לקבל קרדיט בחלק הקדמי. אופיר קריאף ושי חדד ישחקו בקישור האחורי ואליהם יצטרף ברק משה או גאובדיה.

עוד לקראת המשחק, משטרת מרחב דן אינה מאשרת לאוהדי בית"ר להכניס שלטים, דגלים וקונפטי. אוהדי הקבוצה אינם מתכוונים לעבור לסדר היום על כך, ומתכוונים להגיע עם עורך דין ומצלמה, כשהם מודיעים מראש כי אם תיאסר הכניסה של האביזרים הם יגישו תביעה כנגד המשטרה על אפלייה. "לא ייתכן שבכל מגרש קהלים מורשים להכניס דגלים ואביזרי עידוד ובמשחק ביתי שלנו דוחקים אותנו לפינה ומתייחסים אלינו בצורה הזאת", אמרו האוהדים. במקביל, אבנר קופל עדיין מנסה למצוא פתרונות יחד עם המשטרה אך כרגע ללא תוצאות.

לאימון הקבוצה אחר הצהריים הגיע הרב יונה מצגר. מצגר אמר לשחקני הקבוצה: "שהאור שבמנורה יאיר עליכם ותעלו מעלה מעלה בטבלה. בזכות העובדה שבית"ר לא תשחק בשבת, השבת היא מקור הברכה".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
שחקן הפועל ירושלים, איציק כהן. קובי אליהו
הפועל ירושלים מערימה קשיים. כהן/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully