וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנגורה: "אני נוצרי, ולא מפריע לי ששאלו על זה"

22.8.2013 / 14:31

החלוץ חתם: "שמעתי דברים טובים על בית"ר, אתו הכול למען האוהדים". אייס קרים חתם, וצפוי לפתוח בהרכב מול באר שבע

צילום ועריכה: דרור פיקלני

חלוץ הרכש החדש של בית"ר ירושלים, איברהים "טטה" בנגורה, נחת היום (חמישי) בישראל וחתם במועדון לעונה אחת. "תודה על קבלת הפנים, שמעתי הרבה על הקבוצה והאוהדים, יש לי כמה חברים ששיחקו כאן בעבר ושמעתי רק דברים טובים", אמר עם נחיתתו. את השחקן קיבלו בשדה התעופה מנהל הקבוצה מנחם נידם, סוכנו הישראלי אדם קידן וסוכנו השבדי. בנגורה יצא משדה התעופה כשהוא לבוש בחולצת בית"ר ירושלים.

"שמעתי שבית"ר זה מועדון נהדר וזו הזדמנות עבורי, זה פרויקט חדש וטוב ואני שמח להיות כאן", אמר בנגורה עם נחיתתו. "זה חדש עבורי, אני מצפה לעונה ומתרגש לשחק עבור האוהדים, אני אעשה את כל מה שאני יכול עבורם. אני מאמין שנלך ונשתפר. זאת קבוצה חדשה עם הרבה שחקנים, אתן כל מה שאני יכול לעבור המועדון, ונקווה שנצליח".

עם הידיעה על הסיכום עם החלוץ, חלק מאוהדי בית"ר ביררו האם בנגורה מוסלמי, והחלוץ הגיב לדברים: "איש לא התקשר אליי, רק הודיעו לי על הדברים האלה ושאלו אותי אם אני נוצרי או מוסלמי, ואמרתי שאני נוצרי. זה לא מפריע לי ששאלו, אני נוצרי ולא מתייחס לזה יותר מדי".

טטה בנגורה שחקן בית"ר ירושלים. צילום ועריכה: דרור פיקלני, דרור פיקלני
"אני מצפה לעונה ומתרגש לשחק עבור האוהדים". בנגורה/דרור פיקלני, צילום ועריכה: דרור פיקלני

השחקן בן ה-23, שהגיע לבית וגן מבורסהספור הטורקית, עבר בדיקות רפואיות במועדון ובכאמור חתם על חוזהו במועדון, לאחר שסגר סופית מספר פרטים טכניים בינו לבין הקבוצה.

בית"ר תנסה להעביר את החלוץ מסיירה לאונה בבקרת התקציבים עוד היום, ואם אכן יקבל את האישור המיוחל, צפוי בנגורה להיכלל בסגל של אלי כהן למשחק פתיחת העונה של בית"ר נגד הפועל באר שבע בשבת.

בית"ר ירושלים ממשיכה בהכנותיה לפתיחת העונה מול הפועל באר שבע, ובמועדון עושים מאמץ להעביר את כל שחקני סגל הקבוצה בבקרת התקציבים כבר היום. איציק כהן, שחתם אמש על חוזה לארבע שנים, עדיין זקוק לשחרור מהפועל ירושלים שמעוניינת בבטוחות של 450 אלף שקל, שמגיעים לה עבור מחצית מכרטיסו. הצדדים דנים בנושא.

הקשר הניגרי אוסה גואובדיה "אייס קרים" חתם רשמית חוזהו במועדון וצפוי לעבור בבקרת התקציבים, ועל כן צפוי לפתוח בשבת בהרכב מול הפועל באר שבע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
איברהים בנגורה שחקן בית"ר ירושלים. דרור פיקלני
כבר בחולצה הנכונה. בנגורה בנתב"ג/דרור פיקלני
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
מעמד החתימה. בנגורה היום/מערכת וואלה, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully