וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טביב העביר 7.3 מיליון שקל, סביליה ימונה למנכ"ל

21.8.2013 / 16:01

בית"ר תעבור בבקרה ושחקן העבר יתמנה עד סופ"ש. דור מלול ואיציק כהן חתמו. בנגורה עשוי להיכלל בסגל לב"ש בשבת

עריכה: טל רזניק

בית"ר ירושלים נמצאת במצוקה בכל הנוגע לסגל השחקנים, ופחות מ-48 שעות לפני הדד ליין הקבוצה עדיין לא עברה בבקרת התקציבים, אך נראה כי מינוי המנכ"ל לקבוצה במקומו של איציק קורנפיין כבר סגור. ניר סביליה, חלוץ העבר של הקבוצה ואיש עסקים כיום, שנחשב לדמות אהודה מאוד על ידי אוהדי הקבוצה, ישיב בחיוב להצעת בית"ר וימונה לתפקיד החזק במועדון. סביליה מקבל גם את התמיכה של עמותת האוהדים, שהמליצה עליו כאיש שיעמוד בראש המערכת וכמובן מנציגיו של אלי טביב ומחיים רביבו.

טביב, אגב, העביר היום (רביעי) כמתחייב 7.3 מיליון שקל מכיסו הפרטי לבקרת התקציבים. למרות שהספקות שעלו מסביב למועדון, לאך אחד בבית"ר לא היה ספק במילתו של טביב ומחר תעבור הקבוצה במלואה בבקרת התקציבים.

ואלו לא החדשות הטובות היחידות: איציק כהן חתם על חוזה, וקיבל שחרור מהפועל ירושלים שדורשת ערבויות ל-450 אלף שקל, אותם אמורה בית"ר לשלם לה עבור מחצית מכרטיסו. גם דור מלול, שהיה במגעים מתקדמים זה זמן רב, חתם.

ניר סביליה. אביב חופי
מקבל גם את התמיכה של עמותת האוהדים. ניר סביליה/אביב חופי

בבית"ר קיבלו אמש מסרים ממכבי חיפה לפיהם עד לסוף השבוע יקבל סינטיאהו סלליך את האישור לעבור לבירה. בחיפה עשו לסלליך סדרת חינוך קלה לטענתם בשל התנהלותו בכל הנוגע לרצון לעבור לקבוצה אחרת, ואף טענו כי יעקב שחר נעלב לאחר שהוא באופן אישי דואג לשחקן לאורך השנים. כעת הדברים נרגעו וסלליך צפוי לקבל את השחרור לבית"ר שתשלם עליו דמי השאלה של כ-200 אלף שקל לערך. בבית"ר ימתינו לפאבלו קונטרארס עד לסוף השבוע, אם ישיב בשלילה, צפוי דינו שקבורץ לחזור לתמונה.

איברהים בנגורה צפוי לנחות מחר בישראל. אם החלוץ מסיירה לאונה יספיק לחתום על חוזהו ולעבור בבקרת התקציבים, הוא עשוי להיכלל בסגל המשחק נגד הפועל באר שבע בשבת. בבורסהספור קיבלו בימים האחרונים הודעות ונאצות מאוהדים של בית"ר בנוגע לדתו של השחקן ובבית"ר אף היה חשש שהעסקה תיפול, אך הדברים הובהרו והשחקן בעל הרזומה המרשים צפוי להיות שחקן החוד של אלי כהן בעונה הקרובה. כבר לפני כשבוע סוכם בין הצדדים כי השחקן יקבל כ-160 אלף יורו, כאשר בורסהספור תשלים חלק נוסף משכרו.

אחרי החשש שכרטיסי המנוי לאוהדי הקבוצה לא יונפקו בזמן, תחל כבר מחר חלוקת המנויים לקהל, שתיפתח ב-9:00. כמו כן בקופות המשחק יפתחו קופות מיוחדות עבור מי שרכש מנוי. בבית"ר מאוכזבים מכך שרק כ-1,300 מנויים נמכרו, אך עדיין מאמינים שבמחזורים הראשונים יצליחו להגיע לרף של כ-3,000 מנויים.

(עדכון ראשון: 12:54)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
הבעלים של בית"ר ירושלים אלי טביב. מגד גוזני
עמד במילה. טביב/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully