וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוזה: "לא זקוקים לכרטיס חינם לאירופית. היינו עוברים את פאוק"

מאמן מכבי ת"א התייחס במסע"ת לפתיחת העונה ולהעפלה לשלב הבתים. מאנה שוב תורגל בהרכב וצפוי לפתוח בעכו

יומיים לפני משחק פתיחת העונה שלה מול הפועל עכו בשבת, ערכה הבוקר (חמישי) מכבי תל אביב את מסיבת העיתונאים השבועית שלה לקראת המשחק. המאמן פאולו סוזה התייחס למצבה של האלופה לעונה החדשה, לחיבור בין שחקני הסגל שלו ולעלייה האוטומטית של הצהובים לשלב הבתים של הליגה האירופית.

"מצב הקבוצה מצוין, כולם בכושר, ואנחנו רוצים להיות ממוקדים בהזדמנויות שכבר עומדות לפנינו בליגה", אמר סוזה". על יריבתו בשבת אמר: "עכו החליפה הרבה שחקנים בקיץ, אבל עם כל הכבוד ליריבה, אנחנו מתמקדים במשחק שלנו, במה אנחנו רוצים לעשות בכל משחק ובליגה בכלל, אנחנו באים לנצח, כמובן".

על הסיטואציה באירופה אמר סוזה: "עלינו בלי לשחק, אבל לדעתי אנחנו קבוצה שהבקיעה שבעה שערים בארבעה משחקים באירופה ואנחנו לא זקוקים לכרטיס חינם לליגה האירופית. היינו יכולים לעבור גם את פאוק. יש לנו הרבה ביטחון במשחק שלנו", התייחס סוזה לכך שמכבי תל אביב עלתה לשלב הבתים מבלי לשחק בפלייאוף המוקדמות עקב הרשעתה של מטאליסט והשעייתה מהמפעלים באירופה.

פאולו סוזה מאמן מכבי תל אביב. קובי אליהו
"קשה לזכות אחרי עשר שנים, אבל יותר קשה לזכות בפעם השנייה ברציפות". סוזה/קובי אליהו

על הסיכוי להוביל את מכבי תל אביב לאליפות נוספת אמר המאמן: "הסיכויים פתוחים, ברור שלזכות אחרי 10 שנים זה מאוד קשה, אבל יותר קשה לזכות בפעם השנייה ברציפות. כל היריבות שלנו התחזקו. מההתחלה אמרתי שהכי חשוב לנו זה היכולת של השחקנים שלנו, שמשתתפים גם במשחקי הנבחרות, וכדי שנצליח אנחנו חייבים סגל שיאפשר לנו להתחרות בהצלחה בכל הגזרות במקביל. כל השחקנים יקבלו הזדמנות לשחק".

איתן טיבי: "ההכנה לאירופה קצת שונה מההכנה לליגה. את הליגה אנחנו מכירים יותר טוב מאשר את היריבות מאירופה. אבל עכו זאת קבוצה חדשה ונתכונן כמו שאנחנו באים לכל משחק. תחילת עונה זה תמיד מרגש".

"אנחנו רוצים לשמר את מה שעשינו בשנה שעברה", הוסיף טיבי, "לא צריך לחשוב על אליפות, זה עוד רחוק, אנחנו צריכים לחשוב על המשחק הראשון בליגה". טיבי נשאל לגבי משחק ההגנה של הקבוצה, שנראה בעקב אכילס שלה במשחקים עד כה. "ההגנה שלנו תמיד התחילה בהתקפה, השחקנים מחויבים וקורה שעושים טעויות. את הטעויות האלה נצטרך לתקן ולעשות הכול כדי לספוג פחות", אמר השחקן. על יכולתו בעונה שעברה ובתחילת העונה הזאת אמר טיבי: "מבחינתכם זאת הפתעה, אבל אני תמיד מנסה להצליח בכל מקום שאני נמצא בו. יש לי עוד הרבה מה לשפר".

פאולו סוזה מאמן מכבי תל אביב עם איתן טיבי. קובי אליהו
"לא צריך לחשוב על אליפות, זה עוד רחוק, אנחנו צריכים לחשוב על המשחק הראשון בליגה". טיבי וסוזה/קובי אליהו

הקבוצה קיימה הבוקר אימון נוסף לקראת המשחק מול עכו, עומרי אלטמן שנמצא בטירונות שוב לא נטל חלק באימון, אך פרט אליו עמד לרשותו של סוזה סגל מלא. על פי התרגול הטקטי הבוקר, נראה שוב שמאנה יפתח בעמדת המגן השמאלי, כששרן ייני שוב תורגל כמגן ימני לצד צמד הבלמים איתן טיבי וקרלוס גרסיה, מה שאומר שנכון לעכשיו מי שאמור לאבד את מקומו בהרכב הוא יואב זיו.

בחלק הקדמי צפוי סוזה לפתוח עם אותו הרכב שפתח במשחק הבית מול באזל, גל אלברמן, מהראן ראדי וערן זהבי ישתפו פעולה בקישור, ובהתקפה צפויים לפתוח ברק יצחקי בימין, טל בן חיים בשמאל וראדה פריצה במרכז. כ-1,500 אוהדים צפויים להגיע למשחק בעכו בשבת.

מכבי תל אביב בכדורגל באימון לקראת פתיחת העונה. קובי אליהו
יאבד את מקומו בהרכב. יואב זיו/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully