וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: המגן מאנה תורגל בהרכב לקראת עכו

21.8.2013 / 22:44

המגן הספרדי, שלא שיחק כלל מול באזל, עשוי לפתוח בעמדת המגן השמאלי, יואב זיו ושרן ייני מתחרים על עמדת המגן הימני

צילום ועריכת וידאו: דרור פיקלני

מכבי תל אביב קיימה הערב (רביעי) אימון טקטי, לקראת משחק החוץ נגד הפועל עכו, בהתמודדות שתפתח למעשה את ליגת העל בשבת. הקשר עומרי אלטמן שנמצא בטירונות, לא נטל חלק באימון, אך מלבדו עמד סגל מלא לרשותו של המאמן פאולו סוזה, כולל עומרי בן הרוש שהחלים ממחלה והתאמן כרגיל עם חבריו.

המאמן סוזה, שיעשה בשבת את טבילת האש הראשונה שלו במסגרת ליגת העל, לאחר ארבעה משחקים במוקדמות הצ'מפיונס ליג, עדיין מתלבט לגבי ה-11 שיפתחו בעכו, ונראה שמרבית ההרכב יהיה דומה לזה שפתח נגד באזל בבלומפילד. מי שתורגל הערב בהרכב במרבית שלבי האימון הוא המגן הספרדי מאנה, שעד כה קיבל דקות מעטות במשחק הביתי מול גיורי ההונגרית ולא נטל חלק כלל בהתמודדות מול באזל. מאנה תורגל בעמדת המגן השמאלי, כאשר יואב זיו ושרן ייני מתמודדים על עמדת המגן הימני.

מגן מכבי תל אביב מאנה. קובי אליהו
יתפוס את מקומו של יואב זיו? מאנה/קובי אליהו

בחלק הקדמי תורגלו ערן זהבי, ברק יצחקי, ראדה פריצה וטל בן חיים, כאשר מהראן ראדי וגל אלברמן משלימים את הקישור. סוזה הרבה לעשות חילופים במהלך האימון ונראה שאת ההחלטה הסופית יקבל רק אחרי שני האימונים שעוד נותרו בחמישי ושישי.

לאחר האימון ביום שישי, תצא הקבוצה לבית מלון בצפון, בו ישהו השחקנים עד למועד המשחק בשבת. במקביל להכנות למשחק בעכו, החלו במועדון גם בהכנות לקראת שלב הבתים בליגה האירופית. למרות שהגרלת הבתים תיערך רק ב-30 באוגוסט, הוציאה הבוקר (רביעי) הנהלת המועדון למכירה מיני-מנוי לשלושת משחקי הבית במסגרת שלב הבתים ובתום יממה אחת של מכירה כבר נמכרו 1000 מנויים. בשלב זה פתוחה המכירה רק עבור בעלי המנויים השנתיים, שאף זכו להנחה של כ-25 אחוז ברכישת המיני מנוי ובעוד שבוע תיפתח המכירה גם לקהל הרחב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully