וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב מוכרת מיני מנוי לשלב הבתים

21.8.2013 / 12:34

האוהדים שרכשו מנוי לעונה כבר יכולים לקנות מנוי אירופי, אחרי הגרלת המשחקים בשבוע הבא המכירה תיפתח לקהל הרחב

צילום ועריכת וידאו: דרור פיקלני

במכבי תל אביב השלימו כבר בשבוע שעבר עם העובדה שהקבוצה תשחק בשלב הבתים של הליגה האירופית, ואף אחד במועדון לא מתרגש מהערעורים החוזרים ונשנים שהגישה מטאליסט חארקוב האוקראינית. כזכור, דחה אמש ה-CAS, בית הדין העליון של אופ"א, בפעם השלישית את ערעורה של מטאליסט שהורחקה העונה מכל פעילות באירופה והשאיר את הפסיקה שהצהובים יעפילו אוטומטית לשלב הבתים בליגה האירופית על כנה.

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, החליטו ראשי המועדון להוציא מיני מנוי לשלושת משחקי הבית של שלב הבתים, וזאת עוד לפני הגרלת הבתים שתיערך ב-30 לאוגוסט בשוויץ. כפי שהיה בשלבי המוקדמות בליגת האלופות, גם הפעם יקבלו בעלי המנויים הנחות של כ-20 עד 25 אחוז ברכישת המנוי לאירופה. בשלב זה נפתחה המכירה רק עבור בעלי המנויים השנתיים וב-30 לאוגוסט היא תיפתח גם לקהל הרחב.

קשר מכבי תל אביב ניקולה מיטרוביץ'. ברני ארדוב
יפתח כבר בשבת? ניקולה מיטרוביץ'/ברני ארדוב

אחרי יום חופשי, ישובו הערב השחקנים לאימונים ויחלו למעשה בהכנות הטקטיות לקראת משחק החוץ נגד הפועל עכו, בשבת במסגרת מחזור הפתיחה של ליגת העל. בשבוע האחרון וגם לפניו לא תירגל המאמן פאולו סוזה הרכב כלשהו וקשה לומר בשלב זה האם יהיו שינויים לעומת ה-11 שפתחו במשחק הרשמי האחרון, נגד באזל בבלומפילד. הקשר ניקולה מיטרוביץ' וגם המגן הספרדי מאנה עשויים להשתלב בהרכב.

המגן-בלם יגיל ביטון שמתאושש מקרע ברצועה הצולבת בברכו ושב לאחרונה לאימונים מלאים עם הקבוצה, חתם על הארכת חוזהו בעונה נוספת ונראה כי ישאר השנה בסגל הקבוצה. בעונה שעברה הושאל ביטון לבני יהודה, אך נפצע וסיים את העונה מוקדם מהצפוי. בלם קבוצת הנוער אושר אבו נמצא על סף סיכום עם הפועל ירושלים מהליגה הלאומית וצפוי לעבור אליה בימים הקרובים. המגן עומר ורד ממשיך להתאמן עם הקבוצה ולא מן הנמנע שבסופו של דבר יוצע לו חוזה חדש בקבוצה גם לעונה הנוכחית.

הקשר חסן אבו זייד שקיבל את אישור המועדון לחפש לעצמו קבוצה אחרת, ימריא ביום שני הקרוב לרוסיה, למבחנים בקבוצת אופה (UFA) מהליגה השנייה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully