וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה לא נגמר: מטאליסט חארקוב הגישה ערעור נוסף ל-CAS

האוקראינים שהורחקו מאירופה וסללו את דרך מכבי ת"א לשלב הבתים דורשים דיון נוסף בפרשה. התשובה תתקבל ביום שלישי

ביום שישי כבר היה נראה שמכבי תל אביב עלתה באופן רשמי לשלב הבתים של הליגה האירופית, לאחר שהערעור שהגישה מטאליסט חארקוב נדחה על ידי בית הדין הגבוה לספורט (CAS), היום (שני) שוב נפתחה הפרשה, כאשר האוקראינים הגישו ערעור נוסף על ההחלטה להדיחם ממוקדמות ליגת האלופות.

מיטש גולדהאר, ג'ורדי קרויף, מכבי תל אביב. ברני ארדוב
מתי כל זה ייגמר? ג'ורדי קרויף ומיטש גולדהאר/ברני ארדוב

"בית המשפט בלוזאן אישר שהערעור שלנו התקבל וייערך דיון נוסף", כתב סגן נשיא המועדון, קונסטינאטין פיבוברוב, באתר האוהדים של הקבוצה. "הצענו הליך מזורז עם לוח זמנים וכל המסמכים. בהתאם ללוח הזמנים הזה, ההחלטה הסופית של אופ"א צריכה להתקבל ב-27 באוגוסט, מספר ימים לפני הגרלת שלב הבתים".

"בשל העובדה שמדובר בבקשה דחופה", הוסיף פיבוברוב, "ההחלטה של בית הדין הגבוה לספורט אמור לפסוק בנושא עד 12 בצהריים מחר, יום שלישי, או אולי אפילו קודם לכן".

אגב, סגן הנשיא אף טען כי מטאליסט מתכננת לטוס מחר לגרמניה, שם ייערך משחק מוקדמות ליגת האלופות בין פאוק סלוניקי ושאלקה: "שום דבר עדיין לא בוטל, נקבל את ההחלטה בערב, אבל אני חושב שנטוס בכל מקרה".

כזכור, מטאליסט הורחקה מאופ"א בשל חשד למכירת משחקים בליגה המקומית ב-2008, ובשל כך פאוק סלוניקי שבה למוקדמות ליגת האלופות, ומכבי תל אביב אמורה להעפיל אוטומטית לשלב הבתים של הליגה האירופית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully