וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית הדין בשוויץ הקפיא הרשעת מטאליסט בהטיית משחק

האוקראינים הודיעו לאופ"א כי עליה לבטל את עונש ההשעיה מהמפעלים האירופים. במכבי תל אביב ימתינו לתגובת אופ"א

צילום ועריכה: קובי אליהו

מכבי תל אביב עדיין אינה יכולה לחגוג העפלה אוטומטית לליגה האירופית: בית המשפט העליון בשוויץ החליט היום (שישי) להשהות את החלטת CAS לגבי הרשעתה של מטאליסט חרקוב בהטיית משחק בליגה האקוראינית ב-2008. בעקבות ההחלטה פנתה מטאליסט לאופ"א בדרישה לבטל מיידית את השעייתה מהמפעלים האירופים העונה, ולאפשר לקבוצה לשחק נגד שאלקה במוקדמות ליגת האלופות. חרקוב, מכבי תל אביב ופאוק סלוניקי ימתינו עתה לתגובת אופ"א, שמכירה רק בהחלטות בית הדין שלה ולא בהחלטות בתי משפט אזרחיים.

סגן נשיא מטאליסט, קונסטנטין פיבובארוף, הגיב להחלטה: "כן, החלטת CAS הוקפאה, עכשיו עורכי הדין שלנו ישלחו את נוסח החלטת בית המשפט העליון ל-CAS ואופ"א. לצערי זה עדיין לא מבטיח לנו מקום במוקדמות ליגת האלופות, כי אופ"א לא מתחשבת בהחלטות של בתי משפט אזרחיים. אבל אין ספק שסיכויינו השתפרו משמעותית". דובר הקבוצה האוקראינית ולדימיר מרקוב כתב בדף הפייסבוק שלו לאחר ההחלטה: "בית המשפט העליון בשוויץ השעה את החלטת CAS. אנחנו נשחק נגד שאלקה".

שחקני מכבי תל אביב. ברני ארדוב
ימתינו לתגובת אופ"א. שחקני מכבי תל אביב/ברני ארדוב

כזכור, ביום רביעי התקבלה החלטה באופ"א להחזיר את פאוק סלוניקי לליגת האלופות על חשבון מטאליסט חרקוב שהושעתה מהמפעלים האירופאים. היוונים אמורים לפגוש את הגרמנים בפלייאוף ליגת האלופות כשהמשמעות היא שמכבי תל אביב תדלג על שלב הפלייאוף ותעפיל אוטומטית לשלב הבתים של הליגה האירופית.

משמעות ההעפלה לשלב הבתים מבטיחה לצהובים הכנסה שנאמדת בכ-12 מיליון שקל כמענקים, וזה עוד לפני שנלקחים בחשבון הכספים שייכנסו עבור זכויות השידור ומכירת הכרטיסים. זכויות השידור של שלב הבתים שייכות לצ'רלטון.

אופ"א קיימה בעבר חקירה נגד חרקוב, בחשד שהמנהל הספורטיבי שלה, ייבגני קרסניקוב, מעורב במכירת משחק ליגה מול קרפטי לבוב (0:4) שנערך ב-2008. יחד איתו היו מעורבים עוד שישה שחקנים בפרשה, שנענשו והושעו לתקופות שונות. קרסניקוב ערער על העונש נגדו, ובשבוע שעבר הפסיד בערעור בבית הדין הגבוה לספורט (CAS) ומטאליסט הורשעה. לאור זאת, תקנון אופ"א מאפשר להרחיק את מטאליסט מכל פעילות באירופה, כפי שאכן הוחלט בבית הדין של אופ"א.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully