וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

'מארקה': ריאל תודיע בשישי על החתמת גארת' בייל

בספרד מדווחים שמרתון השיחות עם טוטנהאם הוליד סיכום, והכסף מעסקת הענק ישמש את התרנגולים לרכישת ווילאן ולאמלה

עסקת העברתו של גארת' בייל מטוטנהאם לריאל מדריד הואצה ביממה האחרונה לאחר שהספרס הגיעו לסיכום רכישתו של וויליאן, הקיצוני הברזילאי הנהדר של קבוצת אנז'י הרוסית תמורת סכום של 35 מיליון יורו, וכן על צירופו של אריק לאמלה, החלוץ הארגנטינאי המבטיח של רומא. על פי כל הדיווחים באיטליה, לאמלה יעבור לטוטנהאם תמורת 30 מיליון יורו נוספים.

"בואו של וויליאן לטוטנהאם מראה על נכונות המועדון למכור את בייל", נטען ב"אינדיפנדנט" הבריטי. לפי דייוחים בתקשורת הבריטית, יו"ר טוטנהאם דניאל לוי קיים ביממה האחרונה מרתון שיחות בנוגע למכירת בייל לריאל וכי טוטנהאם מצפה שסגנית אלופת ספרד תשפר את הצעתה לסכום שיא של 110 מיליון יורו תמורת השחקן. כזכור, ריאל הציעה לטוטנהאם 98 מיליון יורו עבור בייל, ונדחתה. הכסף מעסקת בייל ישמש לרכישתם הצפויה של שני וויליאן ולמאלה, והבוקר כבר הצהירו ב-'מארקה' שריאל תודיע רשמית על החתמתו של בייל כבר מחר.

גארת' בייל שחקן טוטנהאם. Jamie McDonald, GettyImages
עכשיו הוא מחכה שריאל תשדרג את הצעתה. בייל/GettyImages, Jamie McDonald

בינתיים בייל ממשיך לפקוד את מתחם האימונים של טוטנהאם ולפי התקשות בבריטניה הוא פציעתו מטופלת על ידי הצוות הרפואי של הקבוצה. לפי הדייוחים, קיימת הבנה בינו לבין המועדון כי לא ישחק יותר במדי טוטנהאם, וכשריאל תציע לפחות 105 מיליון יורו עליו תושלם העסקה.

טוטנהאם כבר הפנימה את העובדה כי תצטרך להסתדר העונה ללא בייל, הכוכב הוולשי הסורר שלה, אך לפי המהלכים שעושה הקבוצה בחלון ההעברות, לאוהדי הקבוצה אין הרבה סיבות לדאגה והכסף שצפויה לקבל טוטנהאם עבור בייל, כבר מושקע בכוכבי על אחרים.

שחקן שחטאר דונייצק, וויליאן. GettyImages
קיץ של שיאי מועדון בטוטנהאם. וויליאן/GettyImages

על פי כל הדיווחים בתקשורת האנגלי, הקבוצה הגיעה לסיכום על רכישתו של וויליאן, הקיצוני הברזילאי הנהדר של קבוצת אנז'י הרוסית תמורת סכום של 30 מיליון פאונד. הברזילאי כבר נמצא בלונדון וסיכם על חוזה לארבע עונות שבמסגרתו הוא ירוויח כ-85 אלף ליש"ט בשבוע.

אם עסקת הרכישה של וויליאן ולמאלה תצא לפועל, טוטנהאם תשבור שיא מועדון בפעם השלישית הקיץ, אחרי ששילמה כבר 17 מיליון ליש"ט על קשר נבחרת ברזיל פאוליניו ו-26 מיליון ליש"ט עבור חלוץ נבחרת ספרד, רוברטו סולדאדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully