וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "במדריד היינו מנצחים בקלות, פה הכול קשה"

צ'לסי ניצחה 1:2 את אסטון וילה, וז'וזה מוריניו הודה: "התגעגעתי לפרמיירליג, זה מה שאני אוהב פה". וגם: האתיקה של "המיוחד"

ז'וזה מוריניו, מאמן צ'לסי. רויטרס
מתרשם מהקשיחות. מוריניו/רויטרס

צ'לסי השלימה אתמול (רביעי) ניצחון שני העונה, כשגברה 1:2 על אסטון וילה בסטמפורד ברידג'. האורחים מברמינגהאם נתנו הופעה בהחלט מכובדת, ואחרי הניצחון של וילה על ארסנל במחזור הפתיחה, חניכיו של פול למברט שוב נראו טוב, אבל שער איבנוביץ' בדקה ה-73 (ממצב נבדל) העניק לכחולים שלוש נקודות חשובות, והרבה ביטחון להמשך. למעשה, רק יכולת מצוינת של פטר צ'ך ועזרה מהשופט שפספס פנדל ברור ממש לפני השריקה הבטיח לצ'לסי את הניצחון.

בסיום המשחק ז'וזה מוריניו החמיא לקבוצתו, לאורחים, ובעיקר לרוח הפרמיירליג. "אוי, זה היה קשה", אמר מוריניו, "התגעגעתי לזה בפרמיירליג. בדרך כלל במשחקים בברנבאו היינו מנצחים כל משחק בקלות. אבל זה היה קשה, וזה מה שאני אוהב. אמרתי לפול למברט שהגיעה להם נקודה, זה היה רק הוגן.

"הם נלחמו קשה. יש להם את הסגנון שלהם, שהוא לא הסגנון שלי. יש להם שחקן מיוחד עם איכויות מיוחדות כמו כריסטיאן בנטקה, הם מעבירים את הכדור אליו בחצי שלנו, והוא עושה וסוחט המון עבירות. הם גם מאוד מסוכנים בהתקפות המתפרצות".

ויין רוני שחקן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
מול קבוצתו הבאה? רוני/רויטרס

כמו כן, מוריניו נשאל אם צ'לסי הגישה הצעה שלישית על ויין רוני, אולי גם כמלחמה פסיכולוגית לקראת המפגש בין שתי הקבוצות ביום שני באולד טראפורד, וענה: "אני לא רוצה שצ'לסי תעשה את זה לפני שאנחנו נוסעים לשם בגלל שיקולים אתיים".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully