וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: צ'לסי ניצחה 1:2 את אסטון וילה

הבלוז התקשו מול הקבוצה של פול למברט, אבל שער ניצחון של איבנוביץ' (73) סידר להם 3 נקודות. בנטקה השווה זמנית (45)

בזמן שברחבי אירופה נערכו משחקי הפלייאוף של ליגת האלופות, בפרמיירליג נפתח המחזור השני עם משחק מסקרן שבו אירחה צ'לסי של מוריניו את אסטון וילה. אחרי שבמחזור הקודם הקבוצה של פול למברט חוללה הפתעה גדולה וניצחה 1:3 בחוץ את ארסנל, היא עשתה חיים קשים גם לקבוצה הבכירה מלונדון, אך נכנעה בסופו של דבר 2:1.

אדן הזאר שחקן צ'לסי חוגג עם אוסקר. רויטרס
חוגגים את השער הראשון. אוסקר והזאר/רויטרס

צ'לסי פתחה את המשחק בסערה ועלתה ליתרון כבר אחרי שש דקות. אוסקר הברזילאי הכניס כדור עומק מצוין לאדן הזאר שמזווית קשה בעט חזק, בראד גוזאן שוער וילה הדף אבל הכדור פגע באנטוניו לונה הבלם וחדר לרשת. וילה לא נבהלה ומצאה את השוויון ממש בתוספת הזמן של המחצית הראשונה בזכות שער של כריסטיאן בנטקה, החלוץ הבלגי המצוין שלה. מי שבנה את המהלך היה גבריאל אגבונלהור שפרץ מצד שמאל ושלח כדור למרכז. בנטקה השתלט על הכדור מול כל ההגנה של צ'לסי ובעט פנימה. בדקה ה-73 כבש ברניסלב איבנוביץ' את שער הניצחון כשהתרומם ונגח לרשת כדור חופשי של פרנק למפארד.

צ'לסי, כמו קבוצה טיפוסית של מוריניו, עושה את העבודה ואחרי שני מחזורים היא עם מלוא הנקודות בפסגה. אסטון וילה לעומתה, יכולה בהחלט להיות מעודדת למרות ההפסד. הקבוצה של פול למברט נתנה פייט ראוי לקבוצה עדיפה ממנה ואחרי הניצחון במחזור הפתיחה על ארסנל, יש לה בהחלט סיבה להיות אופטימית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully