וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית המשפט המחוזי יחזיר את אום אל פאחם ללאומית?

21.8.2013 / 17:21

אחרי שבית הדין העליון של ההתאחדות קבע שהקבוצה תרד לליגה א', היא פנתה לערכאה אזרחית. ההכרעה: בסוף אוגוסט

מכבי אום אל פאחם לא מוותרת על המקום בליגה הלאומית. הנציג המשפטי של הקבוצה, עורך הדין מוטי נבון, הגיש היום (רביעי) לבית המשפט המחוזי בתל אביב דרישה להקפאת החלטת בית הדין העליון של ההתאחדות להוריד את הקבוצה לליגה א' וכן ביקש לקיים דיון דחוף בעניין והוסיף המלצת פתיחה להורות על השארת הקבוצה בליגה הלאומית. בית המשפט קבע שהדיון במעמד ההתאחדות ואנשי אום אל פאחם יתקיים לאחר ה-28 באוגוסט ואז תתקבל החלטה סופית.

מאמן הפועל עכו, שמעון הדרי. ברני ארדוב
יישאר בלאומית? שמעון הדרי/ברני ארדוב

באום אל פאחם אופטימיים במיוחד וזאת לאחר שבדבריו אמר השופט שעד הדיון הוא רואה מבחינתו את אום אל פאחם כמי שמשחקת בליגה לה היא שייכת, קרי הליגה הלאומית. כזכור, בשבוע שעבר הורה בית הדין העליון על הורדת הקבוצה לליגה א' לאחר שלא עמדה בדרישות הבקרה. למרות זאת, בקבוצה לא הרימו ידיים ונפגשו עם ראשי בקרת התקציבים ושם הוחלט כי אם במועדון יציגו את הערבויות הדרושות עד יום שני בשעה 18:00, הבקרה תפנה לבית הדין ותבקש להפוך את ההחלטה כדי לאפשר לאום אל פאחם להופיע בעונה הקרובה בליגה הלאומית.

אולם, נשיא בית הדין העליון אורי גורן דחה בכל תוקף את הפנייה הזו ותקף את הרשות לבקרה התקציבית בפסק הדין שלו: "הרשות אינה בעלת דין בדיוני בית הדין והיא מיוצגת על ידי היועץ המשפטי של ההתאחדות או התובע של ההתאחדות כך שהסכמתה של הרשות להארכת המועד של הפקדת הבטוחות יכולה להינתן בהסכמת הנציגים המשפטיים והרי תובע ההתאחדות מתנגד לבקשות באופן נחרץ ובצדק".

כעת מקווים באום אל פאחם שבית המשפט המחוזי יתערב בהחלטת בית הדין העליון, יהפוך אותה ויורה על השארת הקבוצה בליגה הלאומית. מי שבינתיים מתכוננת להחליף את אום אל פאחם בלאומית היא סקציה נס ציונה, שמקווה לקבל בקרוב את אישור הבקרה. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, יעקב הלל ישמש כמנכ"ל המועדון ואילו גיא לוי הוא המועמד המוביל לאימון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully