וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופית: אום אל פאחם הורדה לליגה א'

19.8.2013 / 11:54

זאת לאחר שבית הדין העליון דחה בתוקף את פנייתה לבקרה התקציבית. אבו רג'ה: "דופקים אותנו כי אנחנו קבוצה ערבית"

עכשיו זה סופי: מכבי אום אל פאחם תשחק בעונה הבאה בליגה א'. זאת לאחר שאורי גורן, נשיא בית הדין העליון של ההתאחדות, דחה בתוקף את פנייתה של הקבוצה לרשות לבקרה התקציבית.

כזכור, בית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל קבע ביום רביעי שמכבי אום אל פאחם תורד לליגה א' אך בקבוצה לא הרימו ידיים ונפגשו עם ראשי בקרת התקציבים ושם הוחלט כי אם במועדון יציגו את הערבויות הדרושות עד יום שני בשעה 18:00, הבקרה תפנה לבית הדין ותבקש להפוך את ההחלטה כדי לאפשר לאום אל פאחם להופיע בעונה הקרובה בליגה הלאומית.

מאמן הפועל עכו, שמעון הדרי. ברני ארדוב
יורד לליגה א'. שמעון הדרי/ברני ארדוב

אולם, נשיא בית הדין העליון אורי גורן דחה בכל תוקף את הפנייה הזו ותקף את הרשות לבקרה התקציבית בפסק הדין שלו: "הרשות אינה בעלת דין בדיוני בית הדין והיא מיוצגת על ידי היועץ המשפטי של ההתאחדות או התובע של ההתאחדות כך שהסכמתה של הרשות להארכת המועד של הפקדת הבטוחות יכולה להינתן בהסכמת הנציגים המשפטיים והרי תובע ההתאחדות מתנגד לבקשות באופן נחרץ ובצדק".

מחמוד אבו רג'ה, יו"ר אום אל פאחם הגיב לפסק הדין הזה והאשים את בית הדין בגזענות: "הורידו אותנו בגלל שאנחנו קבוצה ערבית, רוצים להעלות קבוצה שהיא לא ערבית. לא רציתי לדבר על זה עד עכשיו אבל עכשיו אני אומר את זה. אני מופתע. ננסה לעשות שביתה של כל הקבוצות הערביות. יש לנו את הכסף, הכל מוכן, יש שיקים יש ערבות בנקאית אז למה מורידים אותנו? לא יהיה להם פשוט להעביר את המהלך הזה. זה אום אל פאחם ולא נוותר עד הסוף".

מי שצפויה להחליף את אום אל פאחם בליגה הלאומית היא סקציה נס ציונה שירדה בעונה שעברה מהמקום ה-15 בליגה הלאומית. זאת בכפוף לאישור של הבקרה התקציבית וההתאחדות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully