וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי אום אל פאחם הורדה לליגה א', הבקרה תתערב?

14.8.2013 / 15:37

ערעורה נדחה על ידי ביה"ד הגבוה של ההתאחדות לכדורגל. הבקרה הסכימה להתערב אם יוצגו בפניה ערבויות עד יום ב'

בית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל קבע היום (רביעי) שמכבי אום אל פאחם תורד לליגה א'. בית הדין דן בערעור של הקבוצה על ההחלטה שהתקבלה ב-11 ביולי, זאת בשל אי הגשת מסמכים תקציביים, ביניהם תקציב לעונה הקרובה. אם ההחלטה לא תשתנה, המאמן שמעון הדרי צפוי לעזוב, כמו גם מרבית השחקנים הבכירים בסגל.

באום אל פאחם מסרבים להרים ידיים. לאחר הדיון בבית הדין, נפגשו ראשי המועדון עם ראשי בקרת התקציבים ושם הוחלט כי אם במועדון יציגו את הערבויות הדרושות עד יום שני בשעה 18:00, הבקרה תפנה לבית הדין ותבקש להפוך את ההחלטה ולאפשר לאום אל פאחם להופיע בעונה הקרובה בליגה הלאומית.

עוד לפני כן ברשות לבקרת התקציבים העבירו לבית הדין מסקנה לפיה "הקבוצה לא המציאה השלמות לדוחות הכספיים וגם לא המציאה כל מסמך ו/או ערבויות בנקאיות לקיום תקציב עונת המשחקים 2013/14. לאור האמור לעיל ובהיעדר בטוחות ראויות לסעיפים מהותיים בתקציב ברור כי לא ניתן לאשר את תקציבה, אפילו במתכונת המינימום המתחייבת מהוראות התקנון".

בהחלטת בית הדין נכתב: "לאור המסקנה הנ"ל של הרשות, לאחר ששקללנו ובחנו את נסיבות המקרה כולו, כשניצבה בפנינו התמונה המלאה... אנו סבורים כי אין מקום להתערב 'בהחלטת המליאה' (שקבעה כי על המערערת לרדת לליגה א')... לנו אין ספק כי אנשי המקצוע ברשות עשו עבודתם נאמנה ואין אלא להצר על כך שהמערערת לא הצליחה להוכיח יכולתה התקציבית, כדי להמשיך ולהמנות על הליגה הלאומית. הערעור, אפוא, נדחה".

מחמוד אבו רג'ה, יו"ר אום אל פאחם, אמר: "בפועל הורידו אותנו לליגה א'. בבקרה אמרו שאנחנו יכולים להציג ערבויות עד יום שני, אבל אני לא רואה את זה קורה. נתתי צ'קים אישיים בגובה של 900 אלף שקל, אבל הבקרה וההתאחדות דורשים עוד ערבויות של 700 אלף שקל. מאיפה אני אמור להביא כזה דבר? כנראה שבסופו של דבר נפרק את הקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully