וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנאדו: "מי אנחנו שנזלזל ברומנים, ניצחון ייתן דחיפה"

מאמן מכבי חיפה דרוך לקראת אסטרה (ה’, 19:30, ספ' 1). אין הפתעות בהרכב. מאמן אסטרה: "ננסה להשתוות לחיפה"

צילום: קובי אליהו, עריכה: טל רזניק

מכבי חיפה ערכה היום (רביעי) מסיבת עיתונאים לקראת משחקה בקרית אליעזר מול אסטרה גיאורגיו, במסגרת פלייאוף מוקדמות הליגה האירופית (ה', 19:30, ספורט 1). במסיבת העיתונאים נכחו המאמן אריק בנאדו והקשר גוסטבו בוקולי. לאחר מכן ערכה הקבוצה את האימון המסכם שהיה סגור ברובו לתקשורת.

"אסטרה קבוצה טובה ואני מקווה שנצליח לעבור אותם. אנחנו יודעים את המשמעויות של משחקי בית וחוץ, זו יריבה טובה וקשה ובכושר טוב. אין ספק שאם נעבור זה ייתן דחיפה גדולה למועדון, זה משחק חשוב מאוד ואנחנו רוצים להצליח בו. יש משחק נגדם גם בשבוע הבא, וזה לא יוכרע במשחק הראשון", אמר בנאדו בפתח מסיבת העיתונאים. "הם בצמרת הליגה הרומנית, אנחנו מכירים את היתרונות והחסרונות שלהם, הם עברו שלושה שלבים באירופה והם מסוכנים".

"אחרי המשחק אנחנו נחליט מה הלאה", התייחס בנאדו לעומס שיש על הסגל שלו עם פתיחת העונה בליגת העל, במקביל למאבק באירופה. "כרגע אנחנו מפוקסים על המשחק נגד אסטרה. "אנחנו עוקבים אחרי שחקנים וכרגע אין משהו שהולך להיסגר, אנחנו מתרכזים בשחקנים שמשחקים".

אריק בנאדו עם גוסטבו בוקולי מכבי חיפה. צילום: קובי אליהו, עריכה: טל רזניק, קובי אליהו
משוכה אחרונה לפני הליגה האירופית. בנאדו ובוקולי/קובי אליהו, צילום: קובי אליהו, עריכה: טל רזניק

"הם מאוד מסוכנים בחלק הקדמי, אבל אנחנו משחקים בבית ויודעים מה צריך כדי לנצח", אמר בוקולי לקראת המשחק, "האווירה טובה מאוד, אנחנו יודעים כמה המשחק חשוב למועדון ולאוהדים. כל אחד מתרכז במה שהוא צריך לעשות וכמה הוא צריך לתת במגרש. המטרה היא לעשות הכול כדי להגיע לבתים באירופית".

"משחק ההגנה שלנו טוב, כדי לעשות הגנה טובה כל השחקנים צריכים להשתתף", הוסיף בנאדו. "אנחנו צריכים לשחק אגרסיבי ולכפות את המשחק שלנו. את נקודות התורפה של הרומנים אני אעביר לשחקנים שלי, יש להם הרבה דברים מסוכנים, לכל קבוצה יש נקודת תורפה וננסה לנצל אותה".

"אני תמיד דורש מהשחקנים להיות זהירים, אנחנו בבית שלנו ונרצה להיות דומיננטיים, זה הסגנון שלנו ולא נוותר עליו מול שום קבוצה", הוסיף בנאדו. המאמן נשאל האם מבחינתו זה המבחן הכי גדול שעבר כמאמן. "כל משחק הוא מבחן, זה מבחן חשוב וטוב, אני אוהב התמודדויות כאלה שהשחקנים מגיעים אליהן חדים, לשחקנים יש אתגר אישי וקבוצתי ואני מקווה שנעמוד בו".

"אני לעולם לא בא שאנן, וגם לא הקבוצה שלי, מי אנחנו שנזלזל במוליכת הליגה הרומנית. הכדורגל הרומני בירידה? יש להם שתי קבוצות במוקדמות הצ'מפיונס ומוקדמות האירופית. יהיה משחק טוב, המוכנות של השחקנים למשחקים כאלו בדרך כלל יותר גבוהה וננסה לעשות את העבודה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
יניב קטן עם גוסטבו בוקולי שחקני מכבי חיפה. קובי אליהו
"הם בשלב אחר מאיתנו מבחינת כושר גופני, אבל זה לא יהיה תירוץ". קטן ובוקולי/קובי אליהו

בנאדו התייחס לכך שאסטרה שיחקה כבר עשרה משחקים רשמיים לפני המפגש עם חיפה. "חבל, אפשר להצר על כך שלא פתחנו את העונה יותר מוקדם, אבל זה לא יהיה תירוץ מבחינתנו. הם בשלב אחר מאיתנו מבחינת כושר גופני, אבל זה לא יהיה תירוץ. אלה שני משחקים של גמר גביע מבחינתנו".

"אנחנו לא נכנסים לכל משחק וחושבים שיהיה קל. יש יריבה ואם לא נבוא מוכנים אנחנו נקבל בראש גם נגד קבוצות פחות טובות מאיתנו. המשחק הזה לא שונה", אמר בוקולי.

שחקני מכבי חיפה באימון. קובי אליהו
לא מזלזלים. שחקני מכבי חיפה/קובי אליהו

באסיפה הראשונה שקיים בנאדו לקראת המפגש הוא הדגיש את נקודת התורפה של הרומנים - שחקני התקפה שלא יורדים לעזרת ההגנה. "זה יכול להיות יתרון בשבילם כי אם לא נהיה זהירים בהגנה, הם יחטפו לנו כדורים ונישאר דלילים מאחור. זה יכול להביך אותנו", הזהיר בנאדו.

מאימון הערב עולה כי ההרכב של הירוקים לא צפוי להשתנות. אייל משומר ימשיך לפתוח על חשבונו של אלעד גבאי ואילו אלון תורג'מן, שמעון אבוחצירא וחן עזרא ימשיכו לשחק בחלק ההתקפי לצד יניב קטן ורובן ראיוס. בנאדו גם החליט לגבי השחקנים שייכללו בסגל כשדינו אנדלובו ועידן ורד צפויים להיות בפנים. לעומתם, רן אבוקרט שוב אינו בסגל יחד עם סארי פלאח. האחרון עשוי לסיים את דרכו בקרוב אם אנדריי פיליאבסקי יישאר.

הרכב משוער, מכבי חיפה: בויאן שראנוב, אייל משומר, דקל קינן, אדין צוצאליץ', טאלב טואטחה, גוסטבו בוקולי, רובן ראיוס, חן עזרא, אלון תורג'מן, יניב קטן, שמעון אבוחצירא.

חן עזרא שחקן מכבי חיפה. קובי אליהו
לא באים שאננים. חן עזרא/קובי אליהו

מאמן אסטרה: "באנו עם חשק ותיאבון גדול"

אסטרה מגיעה למשחק כשהיא מוליכה את הליגה הרומנית עם ארבעה ניצחונות מארבעה משחקים ויחס שערים מצוין של 4:15. באירופה רשמה אסטרה ארבעה ניצחונות ושתי תוצאות תיקו בששת משחקיה.

"אנחנו שמחים שהגענו לשלב הזה של העונה, ומקווים לשחק טוב מול חיפה", אמר מאמן אסטרה דניאל אסאילה, "אנחנו ממשיכים באותו כיוון ורוצים להמשיך לשחק אותו דבר כמו ששיחקנו עד עכשיו. ראינו משחקים של מכבי חיפה, גם את המשחק נגד טרק גרוזני, אנחנו יודעים שמכבי חיפה ברמה מאוד גבוהה. ננסה נפריע לחיפה לפתח את המשחק ההתקפי החזק שלה. נעשה את הכל כדי להשתוות להם".

"אנחנו רוצים לקחת תוצאה טובה לגומלין כדי שיהיה לנו יותר קל", אמר המאמן בן ה-41, שחתם באלסטרה באפריל 2013. "אני לא מתייחס לשחקנים מסוימים, חיפה היא קבוצה טובה, אבל גם לנו יש קבוצה טובה. באנו עם חשק ותיאבון גדול".

הרכב משוער, אסטרה גיאורגיו: סילביו לונג, אלכסנדרו מאצל, ז'וניור מרניאו, סיאם בן יוסף, אנדריי מורסאן, מריאן קריסטסקו, פוואיו טמבו, טקאיוקי סטו, וויליאם, מירקו איבנובסקי, קונסטנטין בודסקו.

שחקן אסטרה אנדריי מוירסאן. GettyImages
אסטרה מקווה להמשיך את התנופה בליגה ובאירופה. מורסאן/GettyImages
סארי פלאח שחקן מכבי חיפה. קובי אליהו
עשוי לעזוב. סארי פלאח/קובי אליהו
שמעון אבוחצירא עם אייל גולסה חן עזרא שחקני מכבי חיפה. קובי אליהו
אין הפתעות בהרכב. אימון מכבי חיפה, הערב/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully