וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקציב מכבי חיפה בבקרה: 55 מיליון שקל

21.8.2013 / 8:09

על פי הדוחות, מסתמנת ירידה בתקציב וניסיון לחזור לרמת התקציב לפני שנתיים. הארכה של גולסה תסתיים בשבוע הבא

תקציב מכבי חיפה בעונה הקרובה יעמוד על 55 מיליון שקל, כך עולה מנתוני הדוחות הכספיים שהגיש המועדון לבקרת התקציבים השבוע. על פי הדוחות, מדובר בירידה של עשרות אחוזים בתקציב המועדון, שעמד בעונה שעברה על כ-77 מיליון שקל. יש לציין כי מדובר בתקציב המועדון כולו ולא בתקציב שכר השחקנים. בכך חיפה שואפת לחזור לתקציב אותו העמידה לפני כשנתיים, בעונה האחרונה בה אימן אלישע לוי בקבוצה, אז עמד התקציב על כ-63 מיליון שקל. עלייה של מיליוני שקלים בתקציב צפויה בעקבות הגעת חלוץ זר או החתמת שחקני רכש בחודש ינואר, כפי שקורה מדי עונה.

נשיא מכבי חיפה יעקב שחר. אדריאן הרבשטיין
שואף לחזור לתקציב של לפני שנתיים. יעקב שחר/אדריאן הרבשטיין

בעלי המועדון יעקב שחר שוחח עם מנכ"ל בית"ר ירושלים, חיים רביבו, בניסיון להגיע לסיכום על העברת סינטאיהו סלליך. על כוונת השחקן לעזוב ועל מועמדותו לבית"ר ירושלים פורסם בוואלה! ספורט. בינתיים, סלליך לא מורשה לקחת חלק בתרגולים הטקטיים, גם לא בהרכב השני, ועובד עם מאמן הכושר אורי הראל. השחקן שותף לשאר חלקי האימון. במכבי חיפה הסבירו אתמול: "שחקן שלא רוצה לשחק במכבי חיפה, לא נמצא בתוכניות ולכן לא מתורגל בהרכב". כהרגלו, אריק בנאדו עדיין לא תרגל את ההרכב לקראת המשחק מול אסטרה הרומנית ביום חמישי. אחר הצהריים (17:00) תערוך הקבוצה מסיבת עיתונאים בקריית אליעזר לקראת המשחק, בה יטלו חלק בנאדו והקפטן, יניב קטן. לאחר מכן תערוך הקבוצה את האימון המסכם, שיהיה סגור ברובו לתקשורת.

המאמן מרוצה מאוד מהנתונים הסטטיסטיים של המשחק האחרון מול ונטספילס הלטבית: 590 מסירות, 65 אחוזי החזקה בכדור ומעל 20 בעיטות לשער. באסיפה הראשונה שקיים הוא הדגיש את נקודת התורפה של הרומנים: שחקני התקפה שלא יורדים לעזרת ההגנה, אבל הסביר לשחקנים: "זה יכול להיות יתרון בשבילם כי אם לא נהיה זהירים בהגנה, הם יחטפו לנו כדורים ונישאר דלילים מאחור. זה יכול להביך אותנו".

מאחורי הקלעים, נמשכים המגעים עם אייל גולסה. השחקן יקבל בקרוב הצעה לחתום על חוזה חדש. מה שמעכב זאת הוא הבקשה של השחקן לארכה מהבעלים יעקב שחר, והיא תסתיים בשבוע הבא. גולסה רוצה לנצח את מועד ההעברות עד תומו. לפיכך, חיפה תמתין עוד שבוע לפני שתגיש לו הצעה רשמית. "אם עד סוף השבוע הבא גולסה לא יביא הצעה, הוא ייקרא למשרדי המועדון", אמרו במועדון.

אצל היריבה הרומנית שנחתה אמש בארץ, החלוץ הניגרי קהינדה פאטאי פצוע ולא יוכל ליטול חלק במשחק נגד הירוקים ביום חמישי. מי שמועמד להחליפו הוא המקדוני מירקו איבנובסקי. אקס מכבי חיפה סיידו יאיא לא הגיע לישראל בגלל פציעה.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully