וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיבק: "הראש עובד 24 שעות, כל הזמן עושים שינויים"

21.8.2013 / 18:14

המאמן מתלבט מתלבט בין נעימי לחנוכי. על הביקור ביד ושם: "מסר חשוב". טיוס ייבדק כדי לקבוע אם ישתתף באליפות

נבחרת ישראל שבה הבוקר (רביעי) להתאמן לקראת אליפות אירופה שתיפתח בעוד כשבועיים בסלובניה. אלכס טיוס, הסנטר המתאזרח של הנבחרת שלא התאמן מאז משחק ההכנה הראשון נגד נבחרת פולין לפני כשבוע וחצי, ערך הבוקר ריצה קלה באימון, אך בסיומה הוא התלונן על כאבים וביום ראשון הוא יקיים סדרת בדיקות מקיפה שבסיומה יוכרע האם הוא יוכל לשחק באליפות אירופה.

אריק שיבק: "טיוס היה יותר חסר לי ממקל"

אלכס טיוס שחקן נבחרת ישראל בכדורסל. קובי אליהו
בנבחרת מעודדים מקצב ההחלמה שלו. טיוס/קובי אליהו

המאמן אריק שיבק יצטרך בשבועיים הקרובים לנפות שני שחקנים נוספים מהסגל, לאחר שניפה בשבוע שעבר את בן רייס. אם אלכס טיוס יהיה כשיר, מי שלא ייצא מבין שחקני הפנים הוא הסנטר אלכס צ'וברביץ'. בעמדות הגארד, שיבק מתלבט בין יובל נעימי לניצן חנוכי, כשככל הנראה יהיה זה חנוכי שייצא לאליפות, לאחר שנעימי מיעט לשחק במשחקי ההכנה עד כה.

שחקן נבחרת ישראל יובל נעימי. ברני ארדוב
כמעט לא מקבל דקות. נעימי/ברני ארדוב

הנבחרת ערכה היום ביקור במוזיאון יד ושם להנצחת השואה בירושלים, שנקבע עוד לפני תחילת ההכנות. "בתור מאמן הנבחרת זה ביקור חשוב", אמר אריק שיבק על הביקור. "אנחנו באים לפה כדי לראות מה קרה וכדי שזה לא יקרה שוב. לבוא לפה כנבחרת ישראל לירושלים, יש בזה מסר חשוב מאוד. יש לנו מדינה ויש לנו את ירושלים. חשוב להראות מה היה".

"הראש עובד 24 שעות. הכנה של נבחרת היא דינמית. כל הזמן מקבלים החלטות, כל הזמן עושים שינויים והתאמות כאלה ואחרות. היום בערב ומחר נקבל עוד החלטות. נעשה כל מיני שינויים שאנחנו חושבים שצריך לעשות בכדורסל נטו. לגבי שינויים פרסונליים, גם נעשה מה שצריך. לא יכול להיות שניראה ככה כמו שנראינו בהכנה ואמרתי כבר מה אני חושב על זה".

"אני מקווה שהיו"ר החדש יעיף אותנו לגבהים חדשים. כשאיש כזה מגיע לספורט זה נותן את החושה שאולי סוף סוף מבינים שהספורט חשוב, ולא רק ביטחון וחינוך. זאת גאווה וכבוד לכולנו. בנאדם ברמה כזאת יכול רק להרים אותנו לרמות שעוד לא היינו שם".

ישראל תערוך מחר אימון נוסף ובימים הקרובים תמשיך להתאמן באזור המרכז, וביום ראשון תצא לאילת לקרטת משחק ההכנה מול נבחרת גאורגיה שייערך ביום שני. ביום שלישי, תצפין הנבחרת לחיפה למשחק ההכנה השני שייערך ברוממה מול גאורגיה גם כן.

נבחרת ישראל בכדורסל במוזיאון יד ושם. איגוד הכדורסל
שיבק ושחקני הנבחרת ביד ושם/איגוד הכדורסל
מאמן נבחרת ישראל אריק שיבק במוזיאון יד ושם. עודד קרני, איגוד הכדורסל
מאמן נבחרת ישראל אריק שיבק במוזיאון יד ושם/איגוד הכדורסל, עודד קרני

עדכון ראשון: 13:14

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully