וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק שיבק: "טיוס היה יותר חסר לי ממקל"

20.8.2013 / 18:37

נבחרת ישראל נחתה בארץ אחרי התבוסה לבלגיה בטורניר ההכנה. המאמן: "אין מאוכזב ממני". כספי: "לא נעים, נלמד מזה"

נבחרת ישראל נחתה היום (שלישי) אחר הצהריים בנמל התעופה בן גוריון לאחר טורניר ההכנה באנטוורפן. כזכור, הנבחרת הובסה אמש 77:59 על ידי נבחרת בלגיה, וזאת לאחר שניצחה את נבחרת איטליה והפסידה לנבחרת פולין. אנשי הנבחרת יקיימו מחר סיור במוזיאון יד ושם בירושלים וביום חמישי יחזרו לאימונים לקראת אליפות אירופה. בשבוע הבא מתכוננים לנבחרת שני משחקי הכנה נגד גיאורגיה, בחיפה ובאילת.

אריק שיבק, מאמן נבחרת ישראל. דרור פיקלני
הרבה נקודות לשיפור. שיבק/דרור פיקלני

"חוץ מהמשחק אתמול שהייתה איזו נפילה מהרבע השני ואילך, שיחקנו טוב מאוד, גם נגד הפולנים שהיא נבחרת טובה", אמר המאמן אריק שיבק עם הנחיתה, "יש דברים שקורים, כל מיני אינטראקציות בין אנשים, דברים שקורים באימוני בוקר. לא תמיד זה בא לידי ביטוי. אין יותר מאוכזב ממני. נחזור לאימונים, ננתח את הדברים ונמשיך הלאה. אני חושב שכספי ואליהו השחקנים המובילים בנבחרת. צריך לסיים עם ארבעה חמישה שחקנים בספרות כפולות, זה קרה נגד איטליה. זה לא תלוי רק בהם. ברגע שנוציא את התפוקה משאר השחקנים, ננצל את זה שכספי מושך אליו אש והוא יחלק את הכדורים, נראה גם חמישה שחקנים בספרות כפולות".

המאמן התייחס לסוגיית הרכזים בנבחרת: "יש לנו רכז מוביל מצוין, יוגב אוחיון. אלכס טיוס היה יותר חסר לי מאשר גל מקל. אין ספק שהוא שחקן מאוד משמעותי. מאוד היה מתאים לי שיוגב וגל יהיו ביחד על המגרש, אבל זה כבר מת. ננסה לעשות את העבודה עם מה שיש לנו, יש לנו שחקנים טובים. לא ראוי לבוא ולהגיד לשחקן נבחרת שאם היה שחקן כזה או אחר היה יותר טוב".

עומרי כספי אמר עם הנחיתה: "אני לא יודע אם ההפסד העיר אותנו. התקפית קלענו 59 נקודות וזה משהו שלא מתאים לנבחרת, בטח לא בקדנציה של אריק שיבק. נצטרך להסתכל על הווידאו. טוב שזה קרה עכשיו ולא באליפות אירופה, נלמד מזה. בגלל שאלכס נשאר בארץ היה חסר לנו ריבאונד, כל אחד צריכים להסתכל על עצמו, גם הגארדים יכולים לקחת ריבאונד. אנחנו צריכים לנצח בכל מקרה. אני חושב שזה לא היה נעים על המגרש. מדובר בטורניר הכנה וצריך להסתכל עליו ככזה, נלמד מזה".

שחקן נבחרת ישראל עומרי כספי. קובי אליהו
"טוב שזה קרה עכשיו ולא באליפות אירופה, נלמד מזה". כספי/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully