וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה ליורובאסקט: בלגיה הביסה את ישראל 59:77

שבועיים לפני אליפות אירופה, שיבק ושחקניו נעלו את טורניר ההכנה באנטוורפן בהפסד צורב לבלגים, אותם יפגשו בטורניר

בחרת ישראל סיימה הערב (שני) את טורניר ההכנה שלה באנטוורפן בצורה עגומה לאחר הובסה על ידי בלגיה בתוצאה 59:77. אריק שיבק ושחקניו הגיעו להתמודדות אחרי הניצחון 74:78 על איטליה אמש, הניצחון השני שלהם במשחקי ההכנה ליורובאסקט 2013 שייצא לדרך בעוד פחות משלושה שבועות בסלובניה, והמשחק הערב היה משמעותי מסיבה נוספת: שתי הנבחרות הללו תפגשנה גם באליפות אירופה עצמה, כך שניצחון היה יכול לספק גם יתרון מורלי מסוים. אולם הנבחרת שיחקה באופן נרפה בהגנה, לא פגעה מחוץ לקשת ונכנעה לקצב המהיר של הבלגים. שיבק חסר גם הערב את אלכס טיוס הפצוע שנשאר בארץ, בעוד ליאור אליהו רשם 16 נקודות במשחקו ה-100 במדים הלאומיים. בטורניר עצמו זכתה פולין שרשמה שלושה ניצחונות בשלושת משחקיה, בלגיה סיימה שנייה עם שני ניצחונות והפסד.

"זה היה המשחק הכי גרוע שלנו בטורניר", אמר אריק שיבק אחרי המשחק. "יש פה כמה דברים שצריך לתקן שלא קשורים לכדורסל. זה אותו מאמן ואותם שחקנים. הנבחרת הייתה רפויה, אסור להיראות ככה שבועיים לפני אליפות אירופה". על היעדר הקליעה מבחוץ אמר שיבק: "אנחנו לא נעים מספיק מהר. אני תמיד מאמין, אני אדם אופטימי וצריך לקוות שהדברים יסתדרו".

עומרי כספי, שחקן נבחרת ישראל. איגוד הכדורסל האוסטרי, איגוד הכדורסל
החזרה הגנרלית מול הבלגים לא החמיאה לנבחרת ישראל. כספי/איגוד הכדורסל, איגוד הכדורסל האוסטרי

ישראל פתחה עם יוגב אוחיון, יותם הלפרין, עומרי כספי, ליאור אליהו ויניב גרין. החמישייה של הבלגים כללה את סם ואן רוסום, ג'ונתן טאבו, אקסל הרוול, מאט לויסקי וכריסטוף בגין.

ישראל עלתה ל-1:6 מהיר בזכות נקודות של אליהו וגרין, אולם הלבגים צימקו למינוס נקודה בזכות נקודות של אקסל הרוול הוותיק. עומרי כספי נכנס לקצב, שיתוף הפעולה בינו לבין אליהו הניב מהלכים יפים וישראל עלתה ל-11:15 קצת יותר משתי דקות לסוף הרבע. הבלגים התקשו מול ההגנה הישראלית, הלפרין תרם בהתקפה והרבע הראשון הסתיים ב-13:18 לישראל, ברבע בו כספי קלע 8 נקודות.

האזורית של ישראל לא הצליחה לעצור את הבלגים בתחילת הרבע השני, והיתרון הישראל הצטמק לשתי נקודות. הבלגים המשיכו ללחוץ, השלימו ריצת 0:13 ושיבק ביקש פסק זמן. הנבחרת התקשתה בהתקפה, הבלגים צלפו מהפינות בומחצית ישראל פיגרה 40:34.

הרבע השלישי לא בישר על שינוי מגמה והבלגים שמרו על יתרונם. שיבק פתח עם החמישייה שפתחה במשחק, אולם אוחיון לא הצליח לנווט את ההתקפה, הקצב המהיר של הבלגים הקשה על ישראל בהגנה, ובלגיה עלתה ל-42:49. הנבחרת לא פגעה מחוץ לקשת ושלשה בלגית עם הבאזר קבעה 44:56 לזכות המארחת ברבע השלישי.

ברבע הרביעי הבלגים המשיכו להפציץ מבחוץ ועלו ליתרון 51:69. ישראל הרימה ידיים די מוקדם ברבע, שהפך לגארבג' טיים ובסיום בלגיה ניצחה 59:77.

קלעו לישראל: עומרי כספי 18 נקודות, ליאור אליהו 16, גיא פניני 8, יניב גרין 6, רביב לימונד ויותם הלפרין 4 כל אחד, עידו קוז'יקרו 2, אלישי כדיר 1.

ליאור אליהו שחקן נבחרת ישראל. איגוד הכדורסל
היה שמח לחגוג את הופעתו ה-100 קצת אחרת. אליהו/איגוד הכדורסל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully