וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: טמיר אריאלי חתם לשנתיים

20.8.2013 / 23:39

גארד ברק נתניה (23, 1.90), שעל המגעים בינו לבין האדומים פורסם בוואלה! ספורט, מצטרף לסגל המבטיח של ארז אדלשטיין

הפועל תל אביב הודיעה הערב (שלישי) על החתמתו של גארד ברק נתניה בעונה שעברה, טמיר אריאלי לשנתיים הקרובות. על ההתקרבות המשמעותית בין השחקן למועדון פורסם בוואלה! ספורט בסוף השבוע. השחקן נפגש עם נציגי הקבוצה בשבוע שעבר והביע את רצונו להצטרף לקבוצה, וזאת לאחר שלפני שנתיים העדיף את הצעת מכבי חיפה על פני האדומים, שצירפו במקומו את בר טימור.

שחקן ברק נתניה טמיר אריאלי. מגד גוזני
הפעם, בחר באדומים. אריאלי/מגד גוזני

אריאלי (23, 1.90) הוא בוגר מחלקת הנוער של מכבי חיפה שאף שיחק עם הקבוצה בליגה הלאומית בעונת 2007/8 בעת שעלתה לליגת העל. בעונת 2008/9 פרץ בשורות קרית טבעון מהלאומית, והמשיך לעונה שנייה טובה מאוד גם כן בקבוצה. הגארד עלה לראשונה לליגת העל בתחילת עונת 2010/11 כשחתם במכבי ראשון לציון, אך לאחר זמן קצר עזב את הקבוצה ואת העונה סיים בהפועל חולון. בעונת 2011/12 שב לחיפה, אך לא הצליח לפרוץ ובעונה שעברה כאמור שיחק בברק נתניה ורשם 1.2 נקודות ו-1.3 אסיסטים בממוצע למשחק.

אחרי החתימה של אריאלי, הסגל הישראלי של ארז אדלשטיין הולך ונסגר כשחוץ ממתן נאור, יונתן שולדברנד, רום גפן ויותם שירן שממשיכים עונה נוספת, החתימה הקבוצה את רביב לימונד וגולן גוט. בגזרת הזרים צירפה הפועל עד כה רק שחקן אחד, קרלון בראון, שיוצא לראשונה מגבולות ארצות הברית. בקבוצה עושים מאמצים לצרף זרים נוספים עד לפתיחת האימונים בתחילת חודש ספטמבר, כשאחד המועמדים הבולטים הוא קרטיס קלי.

קרלון בראון במדי גולדן סטייט ווריורס מול כריס דגלאס רוברטס. Stephen Dunn, GettyImages
ההחתמה היחידה עד כה בגזרת הזרים. בראון/GettyImages, Stephen Dunn

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully