וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טמיר אריאלי מתקרב להפועל תל אביב

17.8.2013 / 18:06

גארד ברק נתניה (23, 1.90) הביע את רצונו להצטרף לקבוצה של ארז אדלשטיין, למרות שמחזיק בהצעות מנתניה ואשקלון

טמיר אריאלי, גארד ברק נתניה בעונה שעברה, מתקרב להפועל תל אביב. השחקן נפגש עם נציגי הקבוצה בסוף השבוע, והביע את רצונו להצטרף לקבוצה, וההערכות בהפועל הן שהעסקה תיסגר בימים הקרובים. הרכז הצעיר מחוזר גם על ידי קבוצתו בעונה שעברה וכן על ידי הפועל ירושלים ואליצור אשקלון מהלאומית, אך נראה שהוא מעדיף להתפתח תחת ארז אדלשטיין, שרצה לצרפו עוד לפני שנתיים לאדומים.

שחקן ברק נתניה טמיר אריאלי. מגד גוזני
רוצה להתפתח. אריאלי/מגד גוזני

אריאלי (23, 1.90) הוא בוגר מחלקת הנוער של מכבי חיפה שאף שיחק עם הקבוצה בליגה הלאומית בעונת 2007/8 בעת שעלתה לליגת העל. בעונת 2008/9 פרץ בשורות קרית טבעון מהלאומית, והמשיך לעונה שנייה טובה מאוד גם כן בקבוצה. הגארד עלה לראשונה לליגת העל בתחילת עונת 2010/11 כשחתם במכבי ראשון לציון, אך לאחר זמן קצר עזב את הקבוצה ואת העונה סיים בהפועל חולון. בעונת 2011/12 שב לחיפה, אך לא הצליח לפרוץ ובעונה שעברה כאמור שיחק בברק נתניה ורשם 1.2 נקודות ו-1.3 אסיסטים בממוצע למשחק.

הסגל הישראלי של ארז אדלשטיין הולך ונסגר כשחוץ ממתן נאור, יונתן שולדברנד, רום גפן ויותם שירן שממשיכים עונה נוספת, החתימה הקבוצה את רביב לימונד וגולן גוט. בגזרת הזרים צירפה הפועל עד כה רק שחקן אחד, קרלון בראון, שיוצא לראשונה מגבולות ארצות הברית. בקבוצה עושים מאמצים לצרף זרים נוספים עד לפתיחת האימונים בתחילת חודש ספטמבר.

מאמן הפועל תל אביב ארז אדלשטיין. קובי אליהו
הסגל מתחיל להתגבש. אדלשטיין/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully