וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר סיטי: אופטימיות מהרכש, דאגה מקומפני

סיטי הרשימה מול ניוקאסל, יאיא טורה מתלהב מ"הרכש החדש הפנטסטי", הפציעה של קומפני העיבה. ניוקאסל זועמת על ארסנל

מנצ'סטר סיטי הרשימה אתמול (שני), כשמחצה את ניוקאסל 0:4 במחזור הפתיחה של הפרמיירליג והתייצבה במקום הראשון בטבלה. אומנם ניוקאסל היא לא מאריות הליגה, ולכל אורך המחצית השנייה הטונס שיחקו בעשרה שחקנים, אבל כל זה לא גורע מהיכולת המצוינת של שחקניו של מנואל פלגריני, שרבים פקפקו ביכולת שלו להצליח בליגה האנגלית.

יאיא טורה, אדין דז'קו, מנצ'סטר סיטי. רויטרס
פתיחה מבטיחה. סיטי חוגגת/רויטרס

הדבר הכי מעודד מבחינת מנצ'סטר סיטי היה ההשתלבות של שחקניה החדשים. אומנם מי שכבשו היו שחקנים "ותיקים", כמו סילבה, טורה, אגוארו ונאסרי, אבל נראה כי שחקני הרכש נבאס, נגרדו ופרננדיניו משתלבים היטב.

"השחקנים החדשים מדהימים", אמר יאיא טורה על חבריו, "אנחנו רוצים השנה לעשות דברים פנטסטיים. זה התחלה מצוינת, תוצאה פנטסטית. חייבים להמשיך ככה, כי הפרמיירליג קשה מאוד. שיחקנו מצוין, מגיע הרבה קרדיט לקבוצה".

גם אדין דז'קו סבור ש"היה משחק פנטסטי, ולא רק 45 דקות, אלא כל 90 הדקות, כמו שהמאמן דורש מאיתנו. המאמן החדש מעניק לנו משהו אחר, במיוחד לי. הוא נותן לי את הביטחון שהייתי צריך".

אלן פארדיו, מאמן ניוקאסל. רויטרס
ייאוש. פארדיו/רויטרס

עם זאת, יש גם סיבות לדאגה. וינסנט קומפני דידה אתמול החוצה והוחלף כשהוא סובל מפציעה, וכעת בקבוצה יבדקו בחשש עד כמה היא חמורה. על אף הרכש הגדול של הסיטיזינס, דווקא בגזרת הבלמים יש להם בעיות. קולו טורה שוחרר, מאטיה נסטסיץ' עדיין פצוע, וגם מיקה ריצ'ארדס נעדר. "אני מאמין שווינסנט ייעדר שבוע או שבועיים", העריך פלגריני.

ומנגד, בניוקאסל, אכזבה גדולה. בשנה שעברה הקבוצה נאבקה על ההישארות כמעט לאורך כל העונה, וגם העונה הנוכחית נפתחה בצורה רעה. המאמן אלן פארדיו הוציא את כל העצבים שלו על ארסנל, ששלחה הצעה לשחקן הקבוצה יוהאן קבאיי בעיתוי לא נכון. פארדיו נאלץ להדיח את השחקן מהסגל, מאחר שטען כי ההצעה פגעה לו בריכוז. "זה קשה מבחינה מנטלית כשמסובבים לך את הראש ערב משחק", אמר פארדיו, "צריך לבדוק את סוגיית חלון ההעברות, שנסגר אחרי שהליגה מתחילה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully