וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ראשון לציון: דינמה אודיאקוסה סיכם לעונה אחת

19.8.2013 / 22:20

הסנטר הניגרי (2.03, 27), שעל מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, משלים את סגל הכתומים לאחר שהצטיין בלאומית

מכבי ראשון לציון סיכמה הערב (שני) עם הסנטר הניגרי של מכבי הוד השרון בעונה שעברה דינמה אודיאקוסה לעונה הבאה. על מועמדותו של הסנטר פורסם לראשונה בוואלה! ספורט. הכתומים חיפשו שחקן גבוה מזה זמן רב, ולאחר שבררו את האפשרויות שקיימות כיום בשוק השחקנים, ולאחר שהצליחו עם מקרה אדריאן יוטר שעלה מהליגה הלאומית, החליטו לצרף את הניגרי. על פי גורמים המקורבים לעסקה, החוזה של אודיאקוסה כולל תחנות יציאה מצדה של הקבוצה.

דינמה אודיוקאסה שחקן מכבי הוד השרון בכדורסל. דרור עינב
האיש החזק בצבע של ראשון. אודיאקוסה/דרור עינב

אודיאקוסה (2.03, 27) הוא סנטר חזק פיסית שהגיע לארצות הברית בשנת 2005, אחרי ששיחק עם הנבחרת הניגרית עד גיל 21 באליפות העולם. הוא למד חמש שנים במכללת אילינוי סטייט, ואך זכה שנתיים ברציפות להכלל בחמישייה ההגנתית של קונפרנס MVC ולשחקן ההגנה של השנה בשנת 2010.

בעונת 2010/11 חתם בליגה הספרדית השנייה במדי לה פלמה ורשם 11.5 נקודות ו-6.5 ריבאונדים. עונה שלאחר מכן עבר למלייה מאותה הליגה, הגיע עמה לגמר הפלייאוף ורשם 10.7 נקודות ו-5.8 ריבאונדים. מאמן הוד השרון, רועי חגאי, החליט לצרפו בתחילת העונה שעברה, והוא הוכיח את עצמו עם 19.6 נקודות ו-11.7 ריבאונדים בממוצע למשחק.

אודיאקוסה הוא שחקן הרכש החמישי של הכתומים העונה לפני כן צירפה הקבוצה העונה את הזרים דווין מיטשל, טזמין מיטשל ובריאן הופקינס ואת הרכז הותיק דרור חג'ג'. הרביעייה מצטרפת לעמית בן דוד, אור סולומון, שון דאוסן ודניאל איידן שממשיכים עונה נוספת ולסנטר איגור נסטרנקו שחוזר מעונת השאלה באליצור יבנה מהליגה הלאומית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully