וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ראשון לציון: דינמה אודיאקוסה מועמד

הסנטר הניגרי (2.03, 27) שכיכב בעונה שעברה בהוד השרון מהלאומית, עשוי להיות השחקן שישלים את הסגל של הכתומים

מכבי ראשון לציון מחפשת סנטר זר על מנת להשלים את הסגל לקראת העונה הבאה, ולוואלה! ספורט נודע כי בקבוצה שוקלים את מועמדותו של שחקן מכבי הוד השרון בעונה שעברה דינמה אודיאקוסה. השחקן שהוביל את קבוצתו לעונה חלומית וכמעט לכרטיס לליגת העל, נחשב לאחד המועמדים הבולטים לעמדת הפנים. בראשון לציון עושים מאמצים על מנת לצרף את הגבוה עד לפתיחת האימונים, בסוף חודש אוגוסט.

שחקן מכבי הוד השרון דינמה אודיאקוסה מול שחקני עירוני נס ציונה. קובי אליהו
בדרך לראשון לציון. אודיוקאסה/קובי אליהו

אודיאקוסה (2.03, 27) הוא סנטר חזק פיסית שהגיע לארצות הברית בשנת 2005, אחרי ששיחק עם הנבחרת הניגרית עד גיל 21 באליפות העולם. הוא למד חמש שנים במכללת אילינוי סטייט, ואך זכה שנתיים ברציפות להכלל בחמישייה ההגנתית של קונפרנס MVC ולשחקן ההגנה של השנה בשנת 2010.

בעונת 2010/11 חתם בליגה הספרדית השנייה במדי לה פלמה ורשם 11.5 נקודות ו-6.5 ריבאונדים. עונה שלאחר מכן עבר למלייה מאותה הליגה, הגיע עמה לגמר הפלייאוף ורשם 10.7 נקודות ו-5.8 ריבאונדים. מאמן הוד השרון, רועי חגאי, החליט לצרפו בתחילת העונה שעברה, והוא הוכיח את עצמו עם 19.6 נקודות ו-11.7 ריבאונדים בממוצע למשחק.

ראשון לציון צירפה העונה ארבעה שחקנים הזרים דווין מיטשל, טזמין מיטשל ובריאן הופקינס והרכז הותיק דרור חג'ג'. הרביעייה מצטרפת לעמית בן דוד, אור סולומון, שון דאוסן ודניאל איידן שממשיכים עונה נוספת ולסנטר איגור נסטרנקו שחוזר מעונת השאלה באליצור יבנה מהליגה הלאומית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully