וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דן חלוץ נפגש עם מזרחי בנוגע למינויו ליו"ר האיגוד

19.8.2013 / 17:01

לאחר המתקפה המשפטית מצד סיעת עוז, נפגש יו"ר מכבי ת"א עם המועמד לקראת ישיבת ההנהלה כדי למנוע את התקפלותו

חברי הכנסת של קדימה חגגו את המימונה בחדרה, אפריל 2011. שלומי גבאי
לחץ כבד. חלוץ/שלומי גבאי

הנהלת איגוד הכדורסל תתכנס מחר (שלישי) לישיבה שבה יידונו על מינויו של הרמטכ"ל לשעבר דן חלוץ לתפקיד יו"ר איגוד הכדורסל החדש. כזכור, לפני שבועיים הודיעו באיגוד כי חלוץ יחליף את איתן רוב בתפקיד חבר ההנהלה, וזאת לאחר ששמעון מזרחי וחיים אוחיון שכנעו אותו להיכנס לנעליו של אבנר קופל, שהתפטר מתפקיד יו"ר האיגוד בסוף חודש אפריל.

מאז ההודעה ניסו בסיעת "עוז" להביא לביטולה, על ידי עתירות וצווים זמניים, אך נכון לעכשיו לא הצליחו. הטענה העיקרית של האופוזיציה נוגעת לכך שחלוץ לא היה חלק מרשימת חמשת המרכזים בעת הבחירות בחודש אוגוסט, ולכן לא יכול להחליף חבר הנהלה שמתפטר. למרות זאת, באיגוד הביאו שני מקרים בעבר שמהלך כזה התממש ללא התנגדות חלק מחברי הסיעה.

היום שלח היועץ המשפטי של הסיעה, עו"ד אמיר רוזנברג, מכתב ליועץ המשפטי של איגוד הכדורסל, ובו הוא טוען כי הזימון לישיבת ההנהלה נעשה לפני שחלוץ הוכרז כחבר ההנהלה במקומו של איתן רוב, ולכן הוא דורש להסיר מסדר היום את נושא בחירתו. בנוסף נשיאות בית הדין של איגוד הכדורסל תכנס ישיבה מיוחדת שתכלול חמישה דיינים כדי לדון בחוקיות ההחלטה ביום ראשון, וקיים מצב שאף יבטלו אותה.

ומה בנוגע לחלוץ? הרמטכ"ל לשעבר חזר שלשום לארץ ומופעלים עליו לחצים מצד סיעת חמשת המרכזים והיו"ר הזמני שמעון מזרחי שלא להתקפל. יו"ר האיגוד המיועד נפגש היום עם יו"ר מכבי תל אביב על מנת להשתכנע שלא להסיר את מועמדותו. חלוץ לא אהב את העובדה ששמו השתרבב לתוך המאבקים בין הסיעות השונות באיגוד הכדורסל, ולוקח בחשבון את ישיבת בית הדין ביום ראשון שעשויה להציבו במצב לא נעים. ייתכן וחלוץ לא יהיה נוכח בישיבת ההנהלה מחר, מאחר ולא ירגיש בנוח כשדנים בו בנוכחותו. ייתכן גם כי יגיע לישיבה, יציג את עצמו ויעזוב. "שוחחתי עם חלוץ לגבי הישיבה מחר", אישר מזרחי, "נשוב וניפגש מחר לפני ישיבת ההנהלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully