וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרף לחלוץ: "אל תיתן יד למהלכים המוטלים בספק"

18.8.2013 / 18:42

יו"ר סיעת עוז פנה במכתב ליו"ר איגוד הכדורסל המיועד. אם תתקיים הצבעה ביום שלישי, הסיעה תפנה מיד לבית המשפט

יושב ראש סיעת עוז צביקה שרף שלח היום (ראשון) מכתב לרמטכ"ל לשעבר דן חלוץ, שצפוי להבחר מחרתיים לתפקיד יושב ראש איגוד הכדורסל, ובו הוא מבהיר לו חלק מהעובדות לטענתו לגבי הבחירה הצפויה בו. "לצערי הרב, כל המגעים איתך נוהלו על ידי נציגי מרכזי הספורט - במחשכים, מאחורי גבם של חברי הנהלה מכהנים ותוך המתקת סוד", כתב שרף בפתיחת מכתבו.

חלוץ: "ההחלטה לצאת למלחמה בלבנון הייתה נכונה".
"כל המגעים איתך נוהלו על ידי נציגי מרכזי הספורט - במחשכים, מאחורי גבם של חברי הנהלה מכהנים ותוך המתקת סוד". דן חלוץ

"סיעת עוז עתרה לבית הדין להצהיר כי 'מרכז הפועל' אינו רשאי למנות אדם שלא מתוך רשימת המועמדים וכי אין אפשרות חוקית כי תמונה, שלא בדרך של בחירות, להנהלת איגוד הכדורסל", ממשיך מאמן נבחרת ישראל לשעבר במכתבו. "בית הדין אמר את דברו. ככל שנציגי המרכזים לא העבירו אליך את האינפורמציה, אני מבקש לעדכן אותך כי ניתנו שתי החלטות של בית הדין העליון של איגוד הכדורסל, בהן ציין כי טענות סיעת עוז, בכל הנוגע למהלכים והמינויים הקשורים אליך, הינן רציניות וכבדות משקל, וכי יש לדון בהן בהרכב מורחב של חמישה דיינים. החלטות אלה משמעותן המעשית – מניעת האיגוד מלקיים הצבעה לפני מיצוי ההליכים השיפוטיים".

שרף מסיים את מכתבו לחלוץ וכותב: "ככל שהאיגוד יעלה על דעתו לקיים ביום שלישי הצבעה בניגוד לדברים של בית הדין, סיעת עוז תפנה מיד לבית המשפט לקבלת סעדים חמורים. איננו מעלים על דעתנו כי גורמים באיגוד יחברו לסכל החלטות של בית הדין ימים אחדים לפני שבית הדין קבע דיון בסוגיות שעל הפרק. יש לצפות כי לא תיתן יד למהלכים כלשהם, המוטלים בספק, ומחייבים בחינה של ערכה שיפוטית, כפי שקבע בית הדין עצמו."

כמו כן נתן היום היועץ המשפטי של סיעת עוז, עורך הדין אמיר רוזנברג, חוות דעת משפטית לשרף על החלטת בית הדין מהיום לא להתערב בסדר היום של ישיבת ההנהלה, אך בהזהרה כי אם יתקיים דיון ההשלכות עשויות להיות קשות. "הדברים שנכתבו על ידי בית הדין, לא הותירו שום מקום לספקות: בית הדין מניח כי האיגוד אינו זקוק לצווים בכפייה כדי להימנע מקיום הצבעה. קיום הצבעה, יהווה סתירת לחי מצלצלת לבית הדין, לעקרונות יסוד של תום לב ומינהל תקין, ויגרור מיד פנייה שלנו לבית המשפט. נימוקי החלטת בית הדין מהיום שקולים, איפוא, לצו ממשי כלפי האיגוד".

מקורביו של חלוץ טוענים כי המכתב המדובר טרם הגיע לידיהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully