וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'וזה מוריניו: "לא זוכר הרבה מחציות כאלה"

מנג'ר צ'לסי התמוגג מהמחצית הראשונה שלו העונה ב-0:2 על האל ("התחלנו מדהים, זה היה פנטסטי") והצהיר: "נצרף עוד חלוץ"

הבכורה המחודשת של ז'וזה מוריניו בצ'לסי הסתיימה הערב (ראשון) ברגל ימין, כאשר הבלוז גברו 0:2 על האל סיטי. בכך המשיך 'המיוחד' את הרצף המטורף אותו זנח לפני שש שנים: 61 משחקי ליגה בסטמפורד ברידג', 47 נצחונות, 14 תוצאות תיקו, אפס הפסדים.

אוהדי צ'לסי מניפים שלט לכבוד חזרתו של ז'וזה מוריניו. רויטרס
אכן, חזרה מיוחדת. אוהדי צ'לסי מודים למוריניו/רויטרס

"המחצית הראשונה היתה יותר מדי אינטנסיבית, יצירתית ודינמית יחסית למשחק ראשון של עונה", אמר ז'וזה מוריניו בסיום כשנשאל על המחצית השניה הבינונית משהו של הבלוז. "התחלנו בצורה מדהימה, ואפילו החמצת פנדל לא היתה יכולה לשבור את האינטנסיביות והאיכות שלנו. זה היה פנטסטי. שיחקתי כל כך הרבה משחקים עם צ'לסי בסטמפורד ברידג', ולא היו הרבה מחציות ראשונות כמו זו. אנחנו לא יכולים לשחק ככה למשך 90 דקות, המחצית השניה היתה פועל יוצא של הראשונה, משחקי ההכנה והשבוע שעבר עלינו".

כשהתבקש להשוות בין הקבוצה הנוכחית שיש לו וזו אותה אימן באמצע העשור הקודם, אמר הפורטוגלי: "זה סגל שונה - פתחנו עם שלושה קשרים התקפיים ויש לנו את חואן מאטה, אנדרה שורלה וויקטור מוזס, שאפילו לא היה על הספסל. יש לנו שישה שחקנים על שלוש עמדות. זה מיוחד, כי זה נותן לי את האפשרות לשנות ממשחק למשחק, בהתאם ליריבים. הבסיס הזה, של שלושת הקשרים ההתקפיים, יוצר את הכדורגל שלנו".

שחקן צ'לסי חוגגים לצד מאמנם, ז'וזה מוריניו. Richard Heathcote, GettyImages
מכונה משומנת. צ'לסי חוגגת לצד מוריניו/GettyImages, Richard Heathcote

בהמשך נשאל מוריניו בפעם המי יודע כמה על הגעתו האפשרית של ויין רוני לקבוצה, והשיב: "עד היום האחרון של חלון ההעברות ננסה לצרף שחקן. חלוץ. אבל כרגע לכל חלוץ יש קבוצה, כל חלוץ שייך לקבוצה אחרת, אז לא אנקוב בשמות. אם נצטרך להגיש הצעה נעשה זאת, לא נדבר עם השחקנים כדי להשפיע עליהם, נלך ישירות אל המועדון".

פרנק למפארד, שהצטרף לאלן שירר כמלך שערי משחקי פתיחת עונה (שמונה), הוסיף: "היינו מאוד חדים כבר מהפתיחה. במחצית הראשונה הנענו את הכדור במהירות, אם נשחק ככה נקשה על רוב הקבוצות". על המחצית השניה אמר: "יכול להיות שקצת נחלשנו. היינו כל כך מבריקים במחצית הראשונה, שזה היה הגיוני". על קבלת הפנים שקיבל ז'וזה מוריניו אמר הקשר: "זה היה אדיר. הוא נהנה והקהל נהנה".

שחקן צ'לסי פרנק למפארד. GettyImages
גם הוא נהנה מקבלת הפנים של ז'וזה מוריניו. למפארד/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully