וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: מוריניו חזר, צ'לסי ניצחה את האל 0:2

למפארד החמיץ פנדל (6) אך הפציץ את השני (25), אוסקר כבש ראשון (13) בבכורה המחודשת של המיוחד. פאלאס-טוטנהאם 1:0

ז'וזה מוריניו חזר הערב (ראשון) באופן רשמי לפרמיירליג, וחזר בגדול. תשע שנים אחרי שניהל את משחקו הראשון בצ'לסי, שב 'המיוחד' אל הקווים של סטמפורד ברידג' והוליך את הבלוז ל-0:2 נינוח על האל סיטי, במשחק שיכול היה להסתיים בתוצאה גבוהה הרבה יותר. במשחק הראשון של היום, גברה טוטנהאם 0:1 על העולה החדשה הנוספת, קריסטל פאלאס. מחזור הפתיחה יינעל מחר כשמנצ'סטר סיטי תפגוש את ניוקאסל.

מאמן צ'לסי ז'וזה מוריניו. Clive Mason, GettyImages
חזר, ובגדול. מוריניו צוהל/GettyImages, Clive Mason

צ'לסי - האל סיטי 0:2

אנדרה שורלה ומרקו ואן חינקל המבטיחים הצטרפו לשורות הבלוז, מיקאל אסיין הוותיק שוב כאן ורומלו לוקאקו חזר מהשאלה, אבל עם הכבוד לשחקנים הללו וגם לפרנק למפארד, ג'ון טרי ושאר כוכבי הסגל, רק איש אחד עמד במוקד היום: ז'וזה מוריניו. המאמן הפורטוגלי שחזר לסטמפורד ברידג' אחרי קרוב לשש שנים פותח היום קדנציה שנייה במערב לונדון והוא מקווה שהיא תהיה מוצלחת לפחות כמו הקודמת. אם לשפוט על פי הפתיחה, זה בהחלט נראה מעודד.

ה'מיוחד' בחר לפתוח עם פרננדו טורס כחלוץ בודד, כשמאחוריו אדן הזאר, אוסקר, למפארד וקווין דה ברוין. כבר בדקה השישית קיבלה המארחת כדור עונשין מ-11 מטרים, לאחר שאלן מקגרגור הכשיל בצורה טפשית את טורס ברחבה. למפארד לקח אחריות, אך שוער האל כיפר על הטעות שלו והציל עם הדיפה מצוינת. הבלוז המשיכו ללחוץ, ובדקה ה-13 באו על שכרם כשדה ברוין הכניס כדור עומק יפהפה לאוסקר, שמול מקגרגור בעט עם השפיץ פנימה. 0:1 לצ'לסי. בדקה ה-25 כבר מצא למפארד את הרשת, כשהפציץ כדור חופשי אדיר מכ-30 מטרים וניצל מיקום לא טוב של מקגרגור כדי לכבוש את השני. לפני הירידה למחצית נגח ברניסלב איבנוביץ' קרן של למפארד, מקגרגור הציל פעמיים בצורה מרהיבה, ספק מתוך קו השער, אולם "עיו הנץ" פסקה שהחלטת השופט היתה נכונה, והשער לא אושר.

המחצית השניה התנהלה על מי מנוחות. הבלוז לקחו צעד אחורה והורידו הילוך, מוריניו שלף מהספסל את ואן חינקל ושורלה להופעות בכורה והעניק גם ללוקאקו המוכשר מספר דקות על חשבון טורס, וזה נגמר ב-0:2 קליל למארחת. בשבוע הבא זה כבר יהיה קשה הרבה יותר, כשצ'לסי תגיע לאולד טראפורד למפגש ראש בראש עם מנצ'סטר יונייטד.

שחקן צ'לסי פרנק למפארד. GettyImages
החמיץ פנדל מוקדם, פיצה על כך עם בעיטת פצצה. למפארד/GettyImages
שחקן צ'לסי חוגגים לצד מאמנם, ז'וזה מוריניו. Richard Heathcote, GettyImages
קלי קלות. שחקני צ'לסי חוגגים לצד מוריניו/GettyImages, Richard Heathcote

קריסטל פאלאס - טוטנהאם 1:0

גארת' בייל לא נכלל בסגל של אנדרה וילאש בואש, שבכל זאת חוגג נקודות בכורה העונה, הרבה בזכות שני שחקני הרכש הנוצצים שהצטרפו במהלך הקיץ: פאוליניו ורוברטו סולדאדו. אחרי שליטה מוחלטת של התרנגולים במחצית הראשונה, הגיעה הדקה ה-50: ארון לנון פרץ באגף ימין וניסה להגביה, הכדור פגע בידו של דין מוקסי וטוטנהאם קיבלה פנדל. סולדאדו קיבל את הכבוד, בעט לפינה השמאלית, וקבע 0:1 לאורחת. העולה החדשה ניסתה לחזור לעניינים, ובדקה ה-89 כמעט עשה זאת קווין פיליפס שהעלה את הנשרים לפרמיירליג אשתקד, אך הוגו לוריס סיפק עצירה כפולה שהצילה את התרנגולים וסידרה להם שלוש נקודות ראשונות העונה.

שחקני טוטנהאם חוגגים עם רוברטו סולדאדו. רויטרס
בכורה מושלמת. סולדאדו/רויטרס
שחקן טוטנהאם פאוליניו מול שחקן קריסטל פאלאס קחישו דיחסואה. Jamie McDonald, GettyImages
טוטנהאם החדשה מתחילה להתחבר. פאוליניו מול דיחסואה/GettyImages, Jamie McDonald

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully