וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלבוע/גליל: אנטון שוטבין חתם לעונה אחת

18.8.2013 / 15:35

הפורוורד (24, 2.06) ששוחרר ממכבי חיפה בתמורה לאורי קוקיה מצטרף לקבוצה של שרון דרוקר: "תוספת כוח משמעותית"

הפועל גלבוע/גליל הודיעה היום (ראשון) על החתמתו של פורוורד מכבי חיפה בעונה שעברה אנטון שוטבין. השחקן קיבל אמש הודעה מהירוקים כי הוא רשאי למצוא לעצמו קבוצה לאחר שהקבוצה מהכרמל צירפה את הסנטר אורי קוקיה. בקבוצה היו מעוניינים לצרף את קוקיה לפני הגעתו של שוטבין, אך חילוקי דעות מנעו את הגעתו. "מדובר בתוספת כוח משמעותית לסגל", נאמר בהודעה לעיתונות של הקבוצה.

ליאור אליהו שחקן מכבי תל אביב מול אנטון שוטבין שחקן מכבי חיפה. קובי אליהו
מצטרף לקבוצה של שרון דרוקר. אנטון שוטבין/קובי אליהו

שוטבין (24, 2.06), יליד אוקראינה, הוא בוגר מחלקת הנוער של מכבי תל אביב ושיחק בכל הנבחרות הצעירות של ישראל. כשסיים גיל נוער חתם בבית"ר בנימינה והיה לאחד השחקנים הטובים בלאומית, מה שהוביל אותו בעונת 2008/9 להפוך לשחקן אימונים במכבי תל אביב. את עונת 2009/10 פתח בגלבוע/גליל, אך אחרי זמן קצר עבר לאליצור יבנה מהלאומית והעביר עונה טובה מאוד.

שוטבין החליט לנסות את מזלו באירופה בעונת 2010/11 וחתם בפרייבורג מהליגה הגרמנית השנייה שם רשם 10.4 נקודות ו-3.9 ריבאונדים. לאחר מכן המשיך למכבי אשדוד ורשם אמנם רק 3.1 נקודות ו-1.4 ריבאונדים, אך בכמה משחקים הציג יכולת מעולה. ב-20 משחקים העונה במדים הירוקים רשם 3 נקודות ו-0.8 ריבאונדים בממוצע למשחק.

הסגל של שרון דרוקר כולל בשלב זה את הישראלים סטו דגלאס, עמית שמחון, נמרוד טישמן, טוני יאנגר וחואקין שוכמן לצד הזרים ג'ראלד רובינסון וריק ג'קסון. בקבוצה יעשו מאמצים לצרף שני זרים, גארד ושחקן פנים, על מנת להשלים את הסגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully