וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני פרנקו: "כבר מצפה לעבוד שוב עם אורי קוקיה"

18.8.2013 / 13:24

הסנטר חתם רשמית במכבי חיפה לשתי עונות, המאמן נרגש: "יש לי זיכרונות נפלאים ממנו". רוזן: "יש לו קשר מיוחד עם העיר"

אחרי שסיכם את תנאיו אתמול (שבת), חתם היום אורי קוקיה רשמית לשנתיים במכבי חיפה. הסנטר הותיק ישלים את הסגל הישראלי של האלופה ויגיע מהפועל ירושלים, אותה עזב לאחר ארבע שנים בהן שימש הן כשחקן והן כעוזר מאמן. מי שיעזוב את הקבוצה בעקבות הגעתו של קוקיה הוא אנטון שוטבין.

שחקן הפועל ירושלים אורי קוקיה. קובי אליהו
חוזר לחיפה. קוקיה/קובי אליהו

"אנו נרגשים לברך את אורי קוקיה על שובו למכבי חיפה", אמר בעלי מכבי חיפה ג'ף רוזן. "לאורי קוקיה יש קשר מיוחד עם העיר חיפה. כשחקן, הוא מנהיג גדול על המגרש ומחוצה לו. המלחמה הבלתי פוסקת שלו גורמת לאוהדים לאהוב אותו".

"אני מצפה לעבוד עם אורי שוב", אמר מאמן מכבי בזן חיפה דני פרנקו. "יש לי זיכרונות נפלאים מהעונות האחרונות שלנו ביחד. אורי הוא מודל לחיקוי כשחקן וכבן אדם. אני גאה שהוא חלק מהסגל שלנו".

"אני שמח ונרגש לחזור למכבי חיפה, אלופות המדינה, ולשחק שוב מול האוהדים הירוקים", אמר קוקיה. "יש לי זיכרונות נהדרים מהקדנציה הקודמת שלי בקבוצה. אני מודה לג?ף רוזן ולדני פרנקו על האמון ואני בטוח שתהיה לנו עונה שכולם בחיפה ייהנו ממנה ויהיו גאים בקבוצה".

קוקיה (32, 2.02) פרץ לתודעה בליגת העל בעונת 2002/3 בהפועל גליל עליון ולאחר מכן רשם עונה טובה מאוד גם בעירוני נהריה. דווקא אז נעצרה הקריירה שלו עם עונה רעה בבני השרון ושנתיים בינוניות בנהריה, מה שהוביל אותו אל מכבי חיפה בלאומית. במדים הירוקים רשם הפורוורד-סנטר 9.3 נקודות ו-9.7 ריבאונדים ועלה עמם לליגה הראשונה.

בעונת 2008/9 עבר להפועל חולון וזכה עם הקבוצה בגביע המדינה, אך לא נשאר לעוד עונה ועבר דווקא ליריבה הפועל ירושלים. אחרי עונה טובה בה רשם 5.5 נקודות ו-4.1 ריבאונדים האריך את חוזהו בשלוש עונות, אך סבל מפציעות רבות, כשבעונה שעברה הוא משחק בסך הכל שבעה משחקים.

הקו הקדמי של דני פרנקו כולל בשלב זה את קוקיה, עידו קוז'יקרו, בריאן רנדל, אייק אפוייבו, קרווין בריסטול, שלו מחפשת חיפה קבוצה, ואת אלכס צ'וברביץ'. מלבדם חתומים במדים הירוקים גם מורן רוט, דגן יבזורי, בן רייס, שרווד בראון ודיוויד קיוביאן.

מאמן ברק נתניה דני פרנקו. מגד גוזני
"מצפה לעבוד שוב עם קוקיה". פרנקו/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully