וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאונל מסי: "אנחנו כדורגלנים, לא כוכבי קולנוע"

הפרעוש התראיין ערב פתיחת העונה, והצהיר: "לא אפרוש גם אם יפסיקו לשלם לי, ביני ובין כריסטיאנו רונאלדו אין שום תחרות"

קיץ לא פשוט עבר על ליאונל מסי. החל ממסע המשחקים ביבשת אמריקה שהסתיים בטעם חמוץ ועד הבילוי שהיה או לא היה עם חשפנית, הפרעוש גילה גם את הצדדים הפחות יפים שבלהיות הכדורגלן הטוב והמפורסם בעולם. רגעים ספורים לפני פתיחת עונת 2013-2014, מסי התראיין למגזין הבריטי "מקסים" ודיבר בגלוי על התובנות שלו למול ההערצה העיוורת אליו, ההתערבות בחייו הפרטיים ואפילו על היחסים עם כריסטיאנו רונאלדו.

שחקן ברצלונה ליאונל מסי בתאילנד. רויטרס
לא קל להיות מפורסם. מסי עם מעריצים בתאילנד/רויטרס

"גם אם יפסיקו לשלם לי, אמשיך לשחק כדורגל. זה המקצוע שלי, ואני אוהב יותר מכל דבר אחר", הצהיר בפתח דבריו, והתייחס גם לחבריו בברצלונה. "הסטייליסט של הקבוצה? ג'רארד פיקה. יש לו חוש אופנתי מפותח ואם הוא היה יכול, אני די בטוח שהוא היה דוגמן. אבל באופן כללי, שחקני ברצלונה תמיד שומרים על פרופיל נמוך. זה לא מקרי שכולנו כאלה, למרות שהשגנו הרבה מאוד בקריירה. שחקני ברצלונה, ואני ביניהם, הם כדורגלנים ולא כוכבי קולנוע. לא הייתי רוצה שיהיו לי חיים כמו של כוכב קולנוע, לכן כשאני לא מתאמן אני פשוט נמצא בבית עם המשפחה שלי, ולא עושה משהו מיוחד".

לגבי יחסיו עם כריסטיאנו רונאלדו: "אין שום יריבות ביני לבינו, אף אחד לא מנסה להוכיח מי מבין שנינו הטוב בעולם", מבטיח מסי, "הוא בן אדם טוב, לו יש את העניינים שלו ואני עסוק בענייני".

לגבי המסעות של ברצלונה ברחבי העולם: "החוויה הכי חזקה עבורי הייתה כשהגעתי להודו, זה היה מדהים. קבלת הפנים שקיבלתי מהם הייתה הכי חמה מבין כל המקומות שהייתי. כדורגל הוא לא ענף הספורט המוביל שם, ובכל זאת הגיעו לשדה התעופה אלפי שלבשו את המדים שלי בברצלונה".

לגבי העונה הקרובה: "נבזבז את הזמן שלנו אם נחשוב על אחרות ולא על עצמנו. אני משחק את המשחק שלי, ונותן לשאר לקרות מעצמו. אף פעם לא צריך להסתכל לאחור ולחשוב מה כבר השגת, את זה אעשה כשאפרוש. עכשיו צריכים להיות מרוכזים ולחשוב שלא משנה מה היה, כל עונה חדשה היא גם אתגר חדש".

לגבי עזיבתו של טיטו וילאנובה ומינויו של המאמן הנכנס חראדו מרטינו: "הדרך שבה טיטו עזב הייתה עצובה, אבל עכשיו יש לנו מאמן חדש וכולנו מאמינים בו. אנחנו מקווים לזכות בתארים בספרד ובליגה האלופות".

שחקן ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו לפני שחקן ברצלונה ליאונל מסי. Paul White, AP
"אין בינינו תחרות". מסי ורונאלדו/AP, Paul White

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully