וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ריאל מדריד ניצחה את בטיס 1:2

אחרי השביעייה המטורפת של הקטלאנים, שרשמו את ניצחונם הגבוה ביותר במחזור פתיחת עונה, התקשתה ריאל מדריד מול בטיס, אך העניקה לבסוף ניצחון בכורה לאנצ'לוטי. מולינה (14) הדהים את הברנבאו, בנזמה השווה אחרי בישול של איסקו (26) שהשלים בעצמו את המהפך (86)

עונת 2013-14 בליגה הספרדית נפתחה כבר אתמול עם שלושה משחקים, אבל השיא של מחזור הפתיחה הגיע הערב כששתי הענקיות המקומיות ברצלונה וריאל מדריד נכנסו למעגל המשחקים. עידן חרארדו מרטינו בברצלונה החל בסערה כשהקטלאנים שחטו את לבנטה 0:7 במשחק שבו הם הובילו 0:6 כבר במחצית (!) וקבעו את הניצחון הגבוה ביותר במחזור פתיחה. בהמשך התקשתה ריאל מדריד מול בטיס העקשנית, ולאחר מטווח אדיר של רונאלדו וחבריו, הצליחו הבלאנקוס לנצח 1:2 והעניקו למאמנם החדש, קרלו אנצ'לוטי ניצחון בכורה במועדון.

שחקני ברצלונה חוגגים עם ליאונל מסי. GettyImages
התפוצצו כבר בפתיחה. שחקני ברצלונה/GettyImages

ברצלונה - לבנטה 0:7

עונה חדשה נפתחה בספרד וחשבנו שייקח קצת זמן לברצלונה כדי להתאקלם למאמן החדש, חרארדו מרטינו שערך את הופעת הבכורה שלו כמאמן הקטלאנים. אז חשבנו. הקטלאנים פשוט התעללו בלבנטה עם משחק פתיחה מהסרטים והובילו 0:6 כבר במחצית (!). ליאונל מסי כיכב עם צמד, אלכסיס סאנצ'ס, דני אלבס, פדרו (צמד) וצ'אבי התכבדו גם הם בשערים מול הקבוצה האומללה מוולנסיה. מרטינו השאיר את אינייסטה וניימאר, שחקן הרכש הנוצץ שהגיע בקיץ על הספסל אך שילב אותם במחצית השניה. לבנטה לא מהווה ממש מדד ליכולת של ברצלונה, אך כבר בפתיחה היה ניתן לראות שהמאמן אמנם התחלף אך משחק הלחץ הקטלני לא השתנה ובארסה ממשיכה להיות דורסנית.


ברצלונה פתחה בבליץ על שערה של לבנטה ואחרי שלוש דקות בלבד עלתה ליתרון בזכות מהלך קבוצתי נפלא. צ'אבי חתך את כל ההגנה עם כדור עומק גאוני לססק פברגאס, ששבר את מלכודת הנבדל ומסר לאלכסיס סאנצ'ס שמקרוב בעט בקלות פנימה. 0:1 לברצלונה. 12 דקות עברו ובארסה המשיכה בהתעללות. ליאונל מסי, שבאופן מדהים לא היה מעורב בשער הראשון, התכבד בשני אחרי חילופי מסירות עם אלכסיס סאנצ'ס. 0:2 קליל לאלופה.

ליאונל מסי שחקן ברצלונה. רויטרס
ממשיך לשבור שיאים. ליאונל מסי/רויטרס

בדקה ה-23 נכנס גם דני אלבס לחגיגת השערים. ליאונל מסי החל במהלך גאוני עם כדור עומק שחתך את האין הגנה של לבנטה. ססק פברגאס כדור שנהדף לאלבס, שהשתלט על כדור חוזר ומקרוב בעט פנימה. חשבתם שבארסה שבעה אחרי השער השלישי? ממש לא. שלוש דקות עברו ופדרו התכבד ברביעי והמשיך את ההתעללות הקטלאנית. אדריאנו הכניס כדור עומק לחלוץ הספרדי שמקרוב בעט לפינה הרחוקה. 0:4 מדהים לבארסה. בדקה ה-42 ברצלונה נעצה את המסמר החמישי ואנחנו עוד לא במחצית. אדריאנו ספק הוכשל ברחבה על ידי פרדו לופס. השופט הורה על פנדל וליאונל מסי לא התקשה. 0:5 לאלופה.

על סף המחצית ברצלונה כבשה את השישי בדרך לשבירת כל השיאים. ססק פברגאס הכניס כדור עומק לצ'אבי, שמקרוב גילגל פנימה. 0:6 פשוט מדהים לברצלונה במחצית, לבנטה פשוט חסרת אונים. בדקה ה-64 הגיע הרגע לו חיכו אוהדי ברצלונה כשניימאר נכנס מהספסל במקומו של אלכסיס סאנצ'ז. בדקה ה-71 קיבל גם ליאונל מסי מנוחה ופינה את מקומו לאנדרס אינייסטה. שתי דקות עברו עד שפדרו כבש את השביעי. הגנת לבנטה קפטאה וראתה את החלוץ מגלגל מקרוב פנימה ושובר שיא נוסף כשבארסה משיגה את הניצחון הגבוה ביותר אי פעם במשחק פתיחה לליגה.

קרלו אנצ'לוטי מאמן ריאל מדריד. רויטרס
יכול לנשום לרווחה, יש לו ניצחון ראשון במועדון. אנצ'לוטי/רויטרס

ריאל מדריד - בטיס 1:2

אין ספק שלא לבכורה הזו ייחל קרלו אנצ'לוטי. קבוצתו אמנם השיגה ניצחון כבר במשחק הראשון, אבל כמה קשה שזה הלך. הבלאנקוס החלו רע מאוד את המשחק ואחרי הצלה גדולה של דייגו לופס לנגיחה של מולינה, בטיס עקצה עם הראשון בדקה ה-14. סדריק מבוואטי פרץ בצורה מסחררת מצד ימין, השאיר את הגנת ריאל מאחור ומסר למולינה שמקרוב בעט פנימה. 0:1 מדהים לבטיס. בדקה ה-26 מצאה ריאל את השיוויון. איסקו קיבל כדור ממרסלו והכניס כדור עומק נהדר לקארים בנזמה שמזווית לא פשוטה בעט פנימה. 1:1. בדקה ה-35 בטיס כמעט חזרה להוליך. נוסא איגייבור, אקס הפועל תל אביב הגיע ראשון לכדור קרן ונעץ כדור במשקוף. מזל גדול לריאל.

לא חלפו 25 שניות במחצית השנייה, ורונאלדו כבר מצא את המשקוף כשמצא את עצמו פנוי וירה כדור שהכניע את השוער אך לא מצא את הרשת. הבלאנקוס המשיכו בלחץ, ובדקה ה-52 שלח מרסלו כדור רוחב מצויין, אבל רונאלדו לא הצליח לדחוק מקרוב ובנזמה שלח את הכדור לשמים. רונאלדו המשיך לתקוף שוב ושוב את שער בטיס, אבל פעם אחר פעם הוא מצא שם את ידיו של אנדרסן.

האורחים ניסו גם הם את מזלם בדקה ה-72 כשנוסה התגבר על ההגנה, אבל הנגיחה שלו לא היתה למסגרת. ריאל המשיכה במטווח שלה, רונאלדו כמעט וכבש במספרת בדקה ה-80, אבל אז, בדקה ה-86 הגיע הרגע המיוחל של הברנבאו: מרסלו הרים כדור מצויין היישר אל ראשו של איסקו, שנגח נהדר אל הרשת את שער הניצחון.

אוסאסונה - גרנאדה 2:1
לאוסאסונה: פרנסיסקו פונאל. לגרנאדה: יוסוף אל עראבי (38), חסן יבדה (56)

סביליה - אתלטיקו מדריד 3:1
לסביליה: דייגו פרוטי (37), לאתלטיקו מדריד: דייגו קוסטה (35, 79), כריסטיאן רודריגס (90)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully