וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 18.8

חלוץ נבחרת איטליה חתם בסאות'המפטון, צ'לסי תציע ליונייטד 40 מיליון ליש"ט עבור רוני ולחלוץ 300 אלף ליש"ט לשבוע. קואנטראו ומודריץ' רוצים לעזוב את ריאל שמסרבת לפלקאו

העברות

* סאות'המפטון ביצעה רכש מדהים כשהחתימה את פבלו אוסבלדו, חלוץ רומא ונבחרת איטליה תמורת סכום שיא למועדון של 15 מיליון יורו. החלוץ צפוי להרוויח משכורת עתק של 60,000 פאונד בשבוע.

* בכלי התקשורת בטורקיה מדוווחים היום שבוראק ילמאז, החלוץ המצוין של גלאטסראיי סיכם את תנאיו בלאציו. ילמאז, שכבש 34 שערים בעונה החולפת, צפוי להרוויח כ-2.5 מיליון יורו לעונה ברומא וסכום ההעברה יהיה בסביבות ה-15 מיליון יורו.

* ולנסיה שילמה למונטריי המקסיקנית 8 מיליון יורו ורכשה ממנה את החלוץ דורלאן פאבון. הקולומביאני בן ה-25 הגיע למונטריי לפני חודש וחצי בלבד תמורת כ-5 מיליון יורו שעשו את דרכם לפארמה האיטלקית.

* חלוץ קולומביאני נוסף עבר מהליגה המקסיקנית לזו הספרדית. ג'ון קורדובה בן ה-20, שבמולדתו נחשב לממשיך דרכו של ג'קסון מרטינס ובעצמו היה על הכוונת של פורטו, הושאל מקוורטארו לאספניול. האחרונה שילמה 225 אלף יורו על ההשאלה והיא תוכל לרכוש אותו בתום העונה תמורת 3 מיליון יורו נוספים.

* דנייפרופטרובסק האוקראינית רכשה מדפורטיבו לה קורוניה את שחקן הכנף ברונו גאמה. הפורטוגלי בן ה-25 כבש 6 שערים ובישל 5 נוספים בעונה שעברה בליגה הספרדית. סכום ההעברה לא פורסם.

* אחרי מו"מ ארוך איינטרכט פרנקפורט רכשה מספרטה פראג את החלוץ המבטיח וצלאב קאדלץ. הצ'כי בן ה-21 עלה לגרמנים 4 מיליון יורו. הוא הספיק לכבוש 3 שערים ולבשל 2 נוספים בארבעת מחזורי הפתיחה של הליגה הצ'כית.

וצלאב קאדלץ שחקן ספרטה פראג. EuroFootball, GettyImages
הצטרף לפרנקפורט אחרי מו"מ ארוך. קאדלץ/GettyImages, EuroFootball

שמועות

* ב'סאנדיי פיפל' טוענים שצ'לסי תגיש הצעה נוספת על ויין רוני - 40 מיליון ליש"ט - ותציע לחלוץ נבחרת אנגליה משכורת חסרת תקדים של 300 אלף ליש"ט לשבוע. בסיום הניצחון על האל, אמר ז'וזה מוריניו בנושא: "עד היום האחרון של חלון ההעברות ננסה להחתים שחקן חדש. חלוץ. אבל לא אנקוב בשמות, כי אלו שחקנים ששייכים לקבוצות אחרות".

* מאמן ריאל מדריד קרלו אנצ'לוטי מאשר כי המגן פאביו קואנטראו ביקש להיות מוצב ברשימת ההעברות. הפורטוגלי לא מרוצה ממעמדו בבלאנקוס. אנצ'לוטי הוסיף להתייחס גם לגבי גארת' בייל, ואמר כי כרגע "אין שום צורך מבחינתו לצרף עוד שחקנים לסגל".

* על פי דיווחים בספרד, מונאקו הציעה את רדאמל פלקאו לריאל מדריד, אך זו סירבה. מונאקו הכחישה כי תנסה למכור את הקולומביאני, אך דיווחים התעקשו כי היא עשויה לעשות כן משיקולי מס. מי שכן עשויות לקלוט את החלוץ הן מנצ'סטר יונייטד או צ'לסי.

* על פי דיווחים בבריטניה, גם לוקה מודריץ' מעוניין לעזוב את ריאל, וברצונו לעבור למנצ'סטר יונייטד שחושקת בשירותיו. הבלאנקוס עשויים לשלוח את מודריץ' חזרה לטוטנהאם במסגרת עסקת בייל, אך הקרואטי יסרב להצעה שכזו ונחוש בדעתו לעבור לשדים האדומים.

* כתב BBC דן ווקר צייץ בטוויטר מסר שעורר אופטימיות בקרב אוהדי מנצ'סטר יונייטד: "ארבעה גורמים בכירים דיברו ב-24 השעות האחרונות על רונאלדו למנצ'סטר יונייטד. מעניין מאוד!".

* "מירור" טוען כי צ'לסי תגיש עוד הצעה למנצ'סטר יונייטד על ויין רוני: 40 מיליון ליש"ט. אם גם להצעה הזאת (השלישית) יונייטד תסרב, צ'לסי תרד מהשחקן. האפשרות הבאה: רוברט לבנדובסקי.

* ארסנל לא מוותרת על קשר לברקוזן לארס בנדר, ואחרי שהגישה הצעה שנדחתה על ידי הגרמנים, התותחנים מתכוונים להעביר הצעה נוספת ומשופרת. ארסן ונגר עצמו התייחס אתמול לשלטי המחאה של אוהדי ארסנל, שקראו לו "spend, spend, spend": "אנשים אומרים לי קנה שחקנים, קנה, קנה, אבל תגידו לי את מי? פה זה נהיה בעייתי".

* על פי דיווחים בפורטוגל, מוריניו וצ'לסי סימנו את חלוץ ריאל מדריד בעבר ובנפיקה בהווה, רודריגו מורנו. למורנו חוזה עד 2019 בבנפיקה, אך הבלוז עוקבים אחריו בדריכות וינסו לשכנע אותו להגיע.

רוברט לבנדובסקי שחקן דורטמונד לצד השוער רומן ויידנפלר. רויטרס
יישאר בדורטמונד? לבנדובסקי, מימין/רויטרס

* האם רוברט לבנדובסקי הולך לבצע פניית פרסה מפתיעה? על פי דיווח ב"דר שפיגל" החלוץ הנהדר של דורטמונד, שיצא בביקורת נגד המועדון בעקבות אי מכירתו לבאיירן מינכן, עשוי דווקא להאריך את חוזהו. השוורצגלבן יעניקו לחלוץ שכר משודרג במהלך העונה הקרובה.

* רומא, שעשויה למכור בקרוב את הארגנטינאי המצוין אריק לאמלה, כבר מסמנת את יורש. על פי דייוחים בבריטניה, הג'יאלורוסי עשויה להגיש הצעה רשמית למנצ'סטר יונייטד על נאני.

* נמשך המירוץ להחתמתו של הכישרון הקרואטי אלן חלילוביץ': אחרי שטוטנהאם נתקלה בקשיים בדרך לצירופו, דיווחים באירופה גורסים כי היא אמרה נואש לגביו, וכעת מי שאורבת בפינה ותנסה להחתימו היא ארסנל, שכבר הביעה בו עניין בשנה שעברה.

דברי תוכחה: צפו באוהד ארסנל מוציא את כל העצבים על ונגר וההנהלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully