וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האיסורים של די קאניו: מיונז, קטשופ ושירים לפני משחק

מנג'ר סנדרלנד סיפר על המהפכה המשמעתית שעשה במועדון: "אסור קולה עם קרח, זה מסוכן. גם קפה הוא בעייתי"

עונת 2013/14 של סנדרלנד תצא הערב (שבת, 17:00) לדרך כאשר החתולים השחורים יארחו באצטדיון האור את פולהאם. מאמן הקבוצה, פאולו די קניו, סיפר לתקשורת האנגלית על המהפכה הכוללת שהוא מנסה לערוך במועדון, בעיקר בכל הנוגע להרגלי החיים והתזונה של שחקניו.

הפרמיירליג יוצאת לדרך: ארסנל, ליברפול ואחרות ביום הפתיחה

מאמן סנדרלנד פאולו די קאניו חוגג. רויטרס
מהפכן. די קאניו/רויטרס

"זוהי מהפכה מוחלטת", אמר שחקן העבר האיטלקי, שהגיע למועדון לקראת סוף העונה שעברה אחרי שתי עונות מוצלחות בסווינדון, "לא רק בצורה בה נשחק, אלא בצורה בה אנחנו ניגשים להכל. ניסינו לשנות את האווירה בחדר ההלבשה. מעכשיו, אם מישהו ייכנס עם טלפון, אפילו בתיק שלו, אני זורק אותו לים. אין יותר טלפונים".

אבל המהפכה של די קאניו לא עוצרת בטלפונים סלולריים, ממש לא. "לא יהיה כאן יותר מיונז, קטשופ וקולה. הדברים הללו יכולים לגרום נזק לכבד, לבטן. אם אתה שם קרח בקולה, יכולות להיות לך בעיה בעיכול. אני מכיר שחקנים ששתו קולה עם קרח לילה לפני משחק, ולא יכלו לשחק. אפילו קפה יכול להיות בעיה. אתה יכול לשתות אחד כשאתה קם, אבל לא שעה לפני אימון או משחק".

איסור נוסף שהחליט המנג'ר לקיים השנה: אסור לשיר בחדר ההלבשה לפני משחק. כן, קראתם נכון. "חשוב שהשחקנים והאנשים סביבם יהיו מרוכזים. לפני שהם שרים או מרכלים, הם חייבים להיות מפוקסים. זו דרך חשיבה חדשה, אבל הכל בראש. ג'ון אושיי, הקפטן שלנו, אומר שהדברים הללו נורמליים במנצ'סטר יונייטד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully