וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: ליון חזרה מפיגור וניצחה 1:3 את סושו

הקבוצה של רמי גארד הפכה פיגור לניצחון חוץ ושמרה על מאזן מושלם אחרי שני מחזורים. בנזיה, לקאזט וגורקוף הבקיעו

בזמן שכל צרפת מתעסקת בעיקר בקרב המזומנים של האלופה פריס סן ז'רמן והעולה היומרנית מונאקו, זוהי ליון שפתחה את העונה היטב והערב (שישי) השיגה ניצחון שני בפתיחת המחזור השני של הליגה הצרפתית. הקבוצה של רמי גארד יצאה למשחק חוץ בסושו אחרי הרביעייה הביתית לרשת ניס, וידעה לצאת מפיגור מוקדם בדרך לניצחון 1:3. הכנה טובה לקראת המשחק הראשון בפלייאוף הליגה האירופית מול ריאל סוסיאדד.

שחקני ליון חוגגים, משמאל יוהאן גורקוף. רויטרס
בכושר מצוין. יוהאן גורקוף עם החברים/רויטרס

ליון עלתה עם הרביעייה שכיכבה מול ניס, כשיוהאן גורקוף, קלמון גרנייה ואלכסנדר לקאזט מלווים את יאסין בנזיה. הפעם הכישרון הצעיר היה זה שהבריק, כשכבש שער אחד ובישל שער נוסף. דווקא סושו התחילה טוב יותר, כשסדריק בקמבו סחט פנדל ממילאן בישבאץ ואפשר לריאד בודבוז להרשית מהנקודה הלבנה בדקה הרביעית. אוהדי סושו התלהבו, אבל ליון נכנסה אט אט לעניינים ובדקה ה-35 בנזיה כבש בשמאל מתוך הרחבה אחרי בישול של גרנייה.

שמונה דקות לאחר מכן לקאזט כבש את השלישי שלו העונה, אחרי שבנזיה השאיר לו כדור והוא שחרר בעיטה חזקה פנימה מ-16 מטרים.ארבע דקות בתוך המחצית השנייה הגיע השער האחרון של המשחק, כשטעות קשה של סדריק קאנטה השאירה את גורקוף במצב נוח וגם הוא כבש מחזור שני ברציפות. הפליימייקר אולי מועמד לעזוב, אבל בינתיים פתח את העונה מצוין ומראה שאולי זו עונת הקאמבק שלו. השוער אנתוני לופס מנע מסושו לחזור למשחק, וליון עם שש נקודות משש אפשריות אחרי שני מחזורים.

ריאד בודבוז שחקן סושו לפני מקסים גונאלון שחקן ליון. רויטרס
יתרון נזיל. ריאד בודבוז לפני מקסים גונאלון/רויטרס
  • עוד באותו נושא:
  • ליון
  • סושו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully