וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבת בצרפת: האם עטר יהיה הראשון שיכניע את אניימה?

שניים מגיבורי האליפות של מכבי תל אביב ייפגשו, כשריימס תארח את ליל. ז'יראר: "אניימה קורץ מחומר של שוערים גדולים"

מכבי תל אביב תחל רק בשבוע הבא את מסע ההגנה שלה על התואר בליגת העל, אבל שניים מכוכבי האליפות הזו יקיימו מפגש פיקנטי כבר מחר (שבת, 21:00) במסגרת המחזור השני בליגה הצרפתית. אלירן עטר, שהפך בקיץ לרכש היקר בתולדות ריימס אחרי שעבר אליה ב-1.5 מיליון יורו ממכבי תל אביב, ייכלל בסגל ואולי יקבל הזדמנות להכניע את וינסנט אניימה, שוער הצהובים בעונה שעברה ומי שמשמש כיום כשוער הראשון של ליל. השניים גם שיתפו פעולה לפני כן בבני יהודה, ומחר יתעמתו כיריבים.

שוער מכבי תל אביב וינסנט אניימה. ברני ארדוב
יחד בחגיגות האליפות, הפעם בתור יריבים. אלירן עטר, וינסנט אניימה/ברני ארדוב

מכבי תל אביב חיכתה לאניימה בתחילת הקיץ, אבל רנה ז'יראר, מאמנה החדש של ליל, הודיע כי יעניק הזדמנות שווה לשלושת השוערים בסגל, ובסוף מחנה האימונים הודיע כי בחר באניימה כשוער הבכיר שלו. הניגרי הצדיק את הבחירה עם הופעה טובה במחזור הפתיחה, בו שמר על שער נקי בניצחון 0:1 על לוריין. "היו עליו שני איומים, והוא התמודד איתם היטב", החמיא ז'יראר לשוער שלו. "זה מה שמאפיין שוערים גדולים. הוא קורץ מהחומר הזה".

עטר, לעומתו, הסתפק ב-20 דקות כמחליף במשחק החוץ של ריימס, שהפסידה 2:1 לראן. החלוץ הישראלי עבר ניתוח בחניכיים לפני כשבועיים ועדיין סובל מכאבי שיניים. עניין החלמתו הטריד מאוד את המאמן הובר פורנייה, שלבסוף החליט לכלול אותו בסגל. חלוץ הרכש גאטן שרבונייה סובל מפציעה במפשעה וגם פלויד אייטה לא זומן, כך שעטר אף עשוי לפתוח בהרכב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully