וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גריפין: "העונה אקח צעד קדימה, יהיה אפשר לסמוך עליי"

כוכב הקליפרס הצהיר כי השתדרג בקיץ והפך טוב יותר: "שיפרתי את הקליעה, אתייצב לצד כריס פול ואהיה שם עד הסוף"

כשכריס פול אמר שלוס אנג'לס קליפרס "הולכת לאן שבלייק גריפין הולך" הוא ציפה לתגובה מחברו לקבוצה, ואכן, הפורוורד המפלצתי של לוב סיטי הרים את הכפפה. "לפול יש תפקיד קריטי בקבוצה, הוא האיש שסוגר לנו משחקים, אבל אני מרגיש שהשנה הזאת אני חייב לקחת צעד קדימה, להתייצב לצדו ולחלוק איתו בנטל", אמר גריפין בראיון ל-ESPNLosAngeles.com.

גריפין בן ה-24 הפך לפאוור פורוורד בולט שהטבעותיו מככבות במהלכי השבוע ב-NBA, אבל למרות כל ההייפ סביבו הוא עדיין לא סחב את הקליפרס רחוק בפלייאוף. "אני אהיה שם עד הסוף", הצהיר גריפין, "אני אהיה השחקן שתמיד אפשר לסמוך עליו".

שחקן לוס אנג'לס קליפרס בלייק גריפין מטביע מעל שחקני ממפיס. AP
השנה לא נראה ממנו רק הטבעות. גריפין/AP

בעונה שעברה, השלישית שלו בליגה, גריפין תרם בממוצע 18 נקודות ו-8.3 ריבאונדים, פחות מאשר שתי העונות הקודמות בהן תרם בממוצע 20.4 נקודות ו-10.4 ריבאונדים. "למען האמת, אני מתרגש לקראת העונה הזאת יותר מאשר התרגשתי אי פעם", אמר גריפין, "עבדתי על הקליעה והתמקדתי במה שאני צריך לעשות העונה - הרבה מרפקים וזריקות. אחד הדברים שהמאמן דוק ריברס אמר לי זה 'אני לא רוצה שתפחד לקלוע 0 מ-15', או במילים אחרות שאפתח מנטליות של קלעי. עבדתי על זה בקיץ ואני מתחיל לפתח את הביטחון שיש לקלעים".

גריפין קלע ב-53.8 אחוז מהשדה בעונה שעברה, אבל דייק רק ב-34 אחוז מהזריקות שלו במרחק של חמישה מטרים ומעלה. העונה, הוא בטוח, ההגנות ישחקו מולו אחרת. "השנה ישתמשו בי אחרת, הקיץ הזה היה מצוין עבורי, הייתי בריא, עבדתי כל הפגרה, השתפרתי וזאת הזיבה להתרגשות".

שחקני לוס אנג'לס קליפרס כריס פול (שמאל) בלייק גריפין (ימין). רויטרס
גריפין לא מתכוון להשאיר את כל האחריות בידי פול/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully