וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יוסטון לא צריכה לצפות להרבה מעומרי כספי"

ב-rantsports ניתחו את סיכויי ההצלחה של הישראלי ברוקטס: "בשנים האחרונות הבנו שכספי לא השחקן שחשבו שיהיה"

ליגת ה-NBA תיפתח רק בסוף אוקטובר, אבל כלי התקשורת בארצות הברית כבר מתחממים לקראת העונה הקרובה ועוסקים בניתוחי הסגלים של הקבוצות ובשחקנים שמרכיבים אותם. קודי וויליאמס, הכתב הבכיר של אתר rantsports, הקדיש טור לניתוח פוטנציאל ההצלחה של עומרי כספי ביוסטון, והוא אינו צופה לישראלי עתיד מזהיר בקבוצתו החדשה מטקסס.

"יוסטון לא צריכה לצפות להרבה מעומרי כספי", הייתה כותרת המאמר, שסקר את הקריירה של כספי ב-NBA עד כה. "בשלוש העונות האחרונות הבנו שכספי הוא לא השחקן שכולם חשבו שיהיה אחרי עונת הרוקי שלו. הוא לא קולע טוב יותר, הוא לא מכדרר היטב, הוא לא ריבאונדר משובח, זה הופך את הפוטנציאל שלו, אפילו בגיל 25, למוגבל מאוד".

שחקן קליבלנד קאבלירס עומרי כספי. AP
זה הזמן להוכיח אחרת. כספי/AP

בעונה שעברה כספי שיחק 43 משחקים במדי קליבלנד ותרם ממוצע ל 4 נקודות, 2.7 ריבאונדים ו-0.7 אסיסטים ב-11.7 דקות משחק, ולא קיבל הרבה הזדמנויות להוכיח את עצמו מממאמנו בקאבס ביירון סקוט. בעונתו הראשונה ב-NBA בסקרמנטו, כספי שיחק ב-77 משחקים ורשם כרוקי 10.3 נקודות, 4.5 ריבאונדים ו-1.2 חטיפות ב-25.1 דקות משחק.

"יהיה מפתיע לראות את כספי מקבל הרבה דקות העונה, ליוסטון יש על הספסל רק שני שחקנים בעמדת הסמול פורוורד, ועדיף להם לרוץ עם פרנסיסקו גרסיה ורג'י וויליאמס מאשר עם כספי. נראה שתפקידו של כספי יהיה דומה לזה שעשה בקליבלנד, וזה לא לזכותו".

אמש (חמישי) ליגת ה-NBA פרסמה אמש את לוח משחקי טרום העונה המלא. בסך הכל, החל מה-5 באוקטובר ועד ה-25 באוקטובר ייערכו לא פחות מ-116 משחקים, כאשר שמונה קבוצות שונות ישחקו שמונה משחקי הכנה בשמונה ערים שונות באירופה. ב-21 באוקטובר יתארחו יוסטון וכספי, ל"דרבי הישראלי" הלא-רשמי הראשון של העונה אצל דאלאס וגל מקל. יוסטון תקיים שני משחקי טרום עונה מחוץ לארצות הברית: הראשון ב-10 באוקטובר בפיליפינים מול אינדיאנה, השני ב-13 באוקטובר בטייוואן, גם כן מול הפייסרס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully