וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליהו: "רוצה לסגור דברים, אך לא נותן לזה להפריע לי"

16.8.2013 / 9:19

שחקן נבחרת ישראל התייחס לעובדה שאין לו קבוצה לפני היציאה לטורניר ההכנה בבלגיה: "בא לתת את כל כולי"

נבחרת ישראל בכדורסל המריאה הבוקר (שישי) לבלגיה בדרכה לטורניר ההכנה באנטוורפן שייפתח מחר. הנבחרת תפגוש בשבת את נבחרת פולין, אותה ניצחה בטורניר ההכנה הקודם, בראשון את נבחרת איטליה, לה הפסידה, וביום שני את נבחרת בלגיה, אותה תפגוש בשלב הבתים של אליפות אירופה. אמש החליט המאמן אריק שיבק בשיתוף עם הצוות המקצועי להשאיר בארץ את אלכס טיוס הפצוע, ואלכס צ'וברביץ' המריא במקומו.

ליאור אליהו שחקן נבחרת ישראל. ברני ארדוב
מתעלם מהמצב. אליהו/ברני ארדוב

"האימונים טובים, בשבוע האחרון עשינו יותר אימונים אינטנסיביים גם בימים של שני אימונים, אנחנו מעלים שלב לקראת האליפות כי חמישה משחקים בשישה ימים דורשים באמת כושר עילאי וצריך לבוא מאוד חדים ומפוקסים", אמר ליאור אליהו לפני היציאה, "אנחנו נוסעים לטורניר של שלושה משחקים בשלושה ימים וזה ייתן לנו קצת אינדקציה לגבי הכושר שלנו. אנחנו רוצים בטורניר הזה לנצח שוב את פולין כמו שעשינו בטורניר הקודם. מול איטליה הפסדנו בשניות הסיום והיינו ראויים לדעתי לנצח אותם אז אני חושב שהולך להיות פייט טוב. בסך הכל זה טורניר טוב ברמה גבוהה ואנחנו צריכים לבוא ולנצח לפחות 2 משלושת המשחקים".

הפורוורד ששוחרר הקיץ ממכבי תל אביב וטרם מצא קבוצה התייחס לסיטואציה בה הוא נמצא: "ברור שאני רוצה לסגור דברים אבל אני לא נותן לזה להפריע לי בנבחרת. לאליפות אירופה אני תמיד בא לתת את כל כולי לא משנה באיזו סיטואציה אני נמצא".

יותם הלפרין (ימין), ליאור אליהו שחקני נבחרת ישראל בשדה התעופה. קובי אליהו
הטורניר בבלגיה ייתן אינדיקציה לגבי הכושר של הנבחרת. אליהו והלפרין/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully