וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכס טיוס לא ישתתף בטורניר ההכנה בבלגיה

15.8.2013 / 11:16

סנטר נבחרת ישראל פצוע ויטופל בארץ, אלכס צוברביץ' יחליפו. אריק שיבק: "נכון לרגע זה אין חשש שלא ישחק באליפות"

צילום ועריכה: קובי אליהו

סנטר נבחרת ישראל אלכס טיוס לא ייצא עם הנבחרת לטורניר ההכנה בבלגיה, ויישאר בישראל לצורך מנוחה וטיפולים, כך הוחלט בהתייעצות שערך הצוות המקצועי עם רופאי הנבחרת הבוקר (חמישי). מי שיתפוס את מקומו של טיוס הוא סנטר מכבי חיפה אלכס צ'וברביץ', שלא יצא עם הנבחרת לטורניר ההכנה באיטליה בשבוע שעבר. כמו כן, החליטו בצוות המקצועי לשחרר את הפורוורד בן רייס, שאף הוא לא יצא לאיטליה אך חזר לאימונים במהלך השבוע האחרון.

אלכס טיוס שחקן נבחרת ישראל בכדורסל. קובי אליהו
מאז חזרתו הנבחרת מאיטליה לא התאמן, וערך טיפולי פיזותרפיה. אלכס טיוס באימון הבוקר/קובי אליהו

טיוס נפצע במהלך המשחק השני של ישראל באיטליה נגד הנבחרת המקומית ולא שותף במשחק השלישי בטורניר נגד נבחרת גאורגיה. מאז חזרתו עם הנבחרת, לא התאמן סנטר מכבי תל אביב וערך טיפולי פיזותרפיה עם הצוות הרפואי של הנבחרת. בישראל מאמינים שטיוס יוכל לשוב לאימונים לקראת צמד משחקי ההכנה נגד גאורגיה שייערכו ברוממה ובאילת ב-26 וב-28 באוגוסט.

"החלטנו שאלכס טיוס יישאר פה וימשיך לקבל טיפולים", סיפר מאמן הנבחרת אריק שיבק, "אתמול הוא הלך לבדיקה אצל שני רופאים, אחד מהם רופא הנבחרת, והחליטו שעדיף שהוא ינוח. יכול להיות שאם המשחק היה עוד יומיים היו מחליטים שעדיף שיקבל זריקה, החלטנו שעדיף שיקבל מנוחה ויחזור אלינו ביום רביעי. נכון לרגע זה אין חשש שלא ישחק באליפות, כל גוף של בן אדם מתנהל ומתנהג בצורה שונה. הוא ספורטאי, מאמין שיתגבר על הצורה הזאת ויחזור במהרה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אריק שיבק מאמן נבחרת ישראל בכדורסל. קובי אליהו
אריק שיבק: "קבענו שני טורנירים ברמה טובה"/קובי אליהו

עוד הוסיף שיבק לגבי טורניר ההכנה: "אמרתי כבר בתחילת ההכנות שהפעם קבענו שני טורנירים ברמה טובה, כשאתה מנצח ב-2 הפרש או מפסיד 2 הפרש במשחק אימון למאמן זה אותו דבר, אבל כשאתה מפסיד אתה רושם 50 הערות וכשאתה מנצח אתה רושם רק 15 הערות. לפעמים זה טוב להתמודד עם רמה טובה, כדי להגיע למאני טיים ברמה אופטימלית".

הקפטן יותם הלפרין אמר: "אני מרגיש בסדר גמור, אני שמח שתוצאות הבדיקה היו תקינות עד גבול מסוים, היה שם איזשהו נזק קטן ממכה אבל לא משהו רציני. אני כבר מתאמן יומיים וחצי ואני מרגיש בסדר גמור"

נבחרת ישראל תמריא מחר (שישי) לאנטוורפן, שם היא תקיים שלושה משחקי הכנה. הראשון שבהם ביום שבת (19:00) נגד נבחרת פולין, אותה ניצחה ישראל בטורניר ההכנה באיטליה. המשחק השני יתקיים ביום ראשון נגד נבחרת איטליה, והשלישי נגד בלגיה ביום שני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully