וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל: הבדיקות של יותם הלפרין תקינות

13.8.2013 / 20:46

קפטן הנבחרת, שנפגע במהלך המשחק מול פולין עבר בדיקת MRI וכבר מתאמן. אוחיון על הקיץ שעובר עליו: "אני כבר מחוסן"

נבחרת ישראל ערכה היום (שלישי) אימון פתוח לקהל באולם היובל בהרצליה. כ-500 ילדים הגיעו לעודד את הנבחרת במהלך האימון, ובסיומו ירדו לפרקט וקיבלו חתימות מהשחקנים ואף הצטלמו עמם. יותם הלפרין שב לאימונים לראשונה מאז המשחק נגד פולין ביום רביעי האחרון, כשאף השתתף בחלק מהמשחקונים. הקפטן קיבל את תוצאות בדיקת ה-MRI שהיו תקינות, וערך אימון מלא. מנגד אלכס טיוס המשיך לא להתאמן אך בנבחרת מאמינים שהוא יהיה כשיר לטורניר ההכנה בבלגיה שיחל ביום שבת הקרוב. כמו כן אלישי כדיר שוחרר מהאימון מסיבות אישיות.

שחקן נבחרת ישראל בכדורסל יוגב אוחיון חודר מול נבחרת סרביה. איגוד הכדורסל
מוכן לאתגר בנבחרת. אוחיון/איגוד הכדורסל

"באנו יותר טוב יותר מהמחנה אימונים אנחנו עובדים קשה ומנסים להתחבר מחדש המטרה היא להראות יותר טוב במחנה האימונים בבלגיה", אמר יוגב אוחיון, "אני חושב שאריק חילק את הדקות טוב בין כולם במחנה האימונים הקודם, בשלושת המשחקים כולם שיחקו את הדקות שלהם וכל אחד יודע את המקום שלו, הכי חשוב שנביא תוצאות וניראה טוב יותר".

על הקיץ שעובר עליו וההמתנה לתוצאות הבוררות בין מכבי תל אביב לקובאן אמר: "אחרי הקיץ הקודם אני כבר מחוסן. שמחתי מאוד שיובל נעימי חתם במכבי והצטרף למשפחה ואני שמח שהוא חוזר לשחק בארץ". כמו כן שלח הרכז המוביל של הנבחרת קריצה לעבר סילבן לנדסברג, חברו לקבוצה, שהתגייס היום: "שיורידו אותו להרבה שכיבות שמיכה".

ישראל תצא ביום שישי לטורניר ההכנה בבלגיה, תפגוש ביום שבת את נבחרת פולין, אותה ניצחה במחנה האימון באיטליה, ביום ראשון את נבחרת איטליה, לה הפסידו בטרנטו, ותסיים ביום שני במשחק נגד הנבחרת הבלגית, שמשחקת באותו הבית כמו ישראל באליפות אירופה. לאחר הטורניר תחזור למספר ימי אימון בארץ ותקיים שני משחקי אימון נגד נבחרת גיאורגיה, הראשון באילת והשני בחיפה.

(עדכון ראשון: 12:46)

מאמן נבחרת ישראל אריק שיבק עם עוזרו אריק אלפסי. ברני ארדוב
יוצאים לבלגיה. אריק שיבק ואריק אלפסי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully