וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וילאש בואש: "איש לא יודע מה מצבו הנפשי של בייל"

מאמן טוטנהאם הודה כי השחקן, שלא יפתח את העונה, מתעלם מאנשי המועדון: "הוא לא מדבר, רק בא והולך ממתקן האימונים"

את מערכת היחסים הנוכחית בין גארת' בייל לטוטנהאם אפשר להגדיר במילה אחת - נתק. אחרי שקשר התרנגולים אמר לחבריו בנבחרת וויילס כי לעולם לא ילבש שוב את מדי טוטנהאם, הודה מאמן הספרס אנדרה וילאש בואש שבייל מונע כל אפרות ליצור איתו קשר.

"איש לא יודע מה מצבו הנפשי כרגע, כי השחקן לא מדבר", אמר המאמן הפורטוגלי, "כל מה שאנחנו יכולים לראות זה שהוא בא למתקן האימונים והולך ממנו, וזה בסדר. אנחנו מאוד מאוד ברורים עם כולם לגבי השחקן והעובדה שאנחנו רוצים אותו אצלנו, אבל ברור שבכדורגל הכול יכול להשתנות. בכל מקרה, בייל הוא שחקן שאנחנו מאוד מעריכים, הוא עזר לנו להתקדם וזה יהיה אידאלי אם נמשיך איתו. אנחנו מודעים לכך שריאל מדריד רוצה אותו, אבל זה לא אומר שנדון איתם עליו".

שחקן טוטנהאם, גארת' בייל. Ian Walton, GettyImages
בא והולך, ונשאר? בייל/GettyImages, Ian Walton

גארת' בייל הודיע בעבר לטוטנהאם על רצונו לעבור לריאל מדריד, והתרעם על כך שבווייט הארט ליין מטרפדים את המעבר לאחר שריאל מדריד הציעה תמורתו 98 מיליון יורו. בחודש האחרון בייל לא התאמן או שיחק בצורה סדירה עקב פציעה, והקשר בן ה-24 החמיץ את ההכנה לעונה הקרובה. "גארדיאן" הבריטי מדווח כי וילאש בואש החליט לוותר על בייל בשלושת משחקיה של טוטנהאם בפרמיירליג ובאירופה - מול קריסטל פאלאס ביום ראשון הקרוב וסוונסי בהמשך, ונגד דינמו טביליסי בפלייאוף הליגה האירופית.

"בייל לא שיחק באף משחק מאז משחק ההכנה הראשון שלנו נגד סווינדון טאון ב-16 ביולי, כך שהוא לא שותף בהכנה לעונה", אמר וילאש בואש, "לכן הוא לא ייכלל בסגל לקרסיטל פאלאס, סוונסי וטביליסי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully