וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גארת' בייל אמר שלא ילבש לעולם את מדי טוטנהאם"

ב"סאן" ציטטו גורם בנבחרת ויילס שטען שבייל "מבולבל ומריר" מסירובה של טוטנהאם לריאל מדריד: "יש שחקן שלא יושפע?"

החזית בין גארת' בייל, טוטנהאם וריאל מדריד מתחממת ככל שחולפים הימים. ב"אס" הספרדי פורסם כי יו"ר טוטנהאם דניאל לוי מעכב את השיחות עם ריאל מדריד כדי להגיע עם בייל כשחקן טוטנהאם ל-18 באוגוסט, התאריך בו שתי הקבוצות פותחות את העונה. "בייל מצפה מריאל מדריד לפעול אחרי שההצעה בסך 98 מיליון יורו נדחתה", נכתב ב"אס".

בינתיים בייל עצמו מביע מורת רוח, וב"סאן" פורסם היום (רביעי) כי הקשר אמר לחבריו באימון נבחרת וויילס "לעולם לא אלבש שוב את מדי טוטנהאם". העיתון הבריטי ציטט מקור במחנה האימון הוולשי שאמר: "גארת' מבולבל ומריר, הוא לא מבין למה טוטנהאם דחתה את הצעת ריאל. יש שחקן שלא יושפע כשהוא יודע שהמועדון הכי גדול בעולם עושה הכול כדי להביא אותו והעסקה לא מתקדמת? דבר אחד בטוח, הוא לא ישחק שוב עבור טוטנהאם".

נבחרת וויילס תשחק הערב בקרדיף נגד אירלנד (21:45) ובייל לא צפוי לשחק. מאמן וויילס כריס קולמן אמר היום (רביעי) כי הוא משוכנע שבייל יישאר מחויב למדים הלאומיים גם אם ישחק בריאל מדריד, בדיוק כמו שויין רוני וכריסטיאנו רונאלדו מחויבים לאנגליה ופורטוגל.

גארת' בייל שחקן טוטנהאם מאוכזב. רויטרס
גם דבריו של אנצ'לוטי לא מוסיפים למצב רוחו. בייל/רויטרס

התקשורת הבריטית מדווחת שבייל מרגיש לכוד והוא "מיואש", מסירובה של טוטנהאם לקדם את העסקה. גם הדיווחים על כך שמאמן הבלאנקוס קרלו אנצ'לוטי אמר לנשיא ריאל פלורנטינו פרס כי ביילך לא בתכניותיו לא תרמו למצב רוחו. "למה לדבר על בייל כשחסה ומוראטה שיחקו טוב", אמר אנצ'לוטי אחרי ניצחון קבוצתו על אינטר בסנט לואיס, "הם צעירים ומוכשרים". גם דבריו של פרס ל-ESPN על כך ש"98 מיליון יורו זה די הרבה לשחקן אחד", מעצימים את הספק אצל בייל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully