וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: בריאן רנדל חתם. דני פרנקו: "הוא נכס"

15.8.2013 / 21:57

האלופה מאושרת מצירוף שחקן הפועל ת"א אשתקד. המאמן: "שמח שווינר כזה מצטרף". רוזן: "מאצ'-אפ קשה לכל הקבוצות"

מכבי חיפה ממשיכה לסגור את הסגל שלה לעונה הבאה, והערב (חמישי) הודיעה באופן רשמי על החתמתו של בריאן רנדל, שבילה את העונה החולפת בהפועל תל אביב. השחקן יגיע לחיפה במקומו של קרווין בריסטול שצפוי להיות מושאל. "אני שמח שווינר כמו בריאן רנדל מצטרף לקבוצה שלנו", אמר המאמן דני פרנקו. "אין ספק שיכולות המנהיגות והרקע המנצח שלו יהיו נכס לקראת האתגרים שמולם נתמודד בליגה ובאירופה". הבעלים ג'ף רוזן הוסיף: "אני נרגש מצירופו של בריאן רנדל למכבי חיפה, הוא ווינר מוכח בישראל. "בריאן יהיה מאצ'-אפ קשה נגד כל קבוצה בישראל ובאירופה".

לפני מספר ימים פרסמנו: בריאן רנדל סיכם במכבי חיפה

שחקן הפועל תל אביב בריאן רנדל. ברני ארדוב
השתדרג לאלופה. רנדל/ברני ארדוב

רנדל מצרף לשרווד בראון, דיוויד קיוביאן והסנטר אייק אפוייבו. הישראלים של חיפה לקראת העונה הבאה הם עידו קוז'יקרו, מורן רוט, בן רייס ודגן יבזורי, כאשר אנטון שוטבין עשוי להיות משוחרר וקיים סיכוי שגם אלכס צ'וברביץ' יושאל.

רנדל, (28, 2.03 מ') הגיע ארצה בקיץ 2008 כשהצטרף להפועל גליל עליון. בעונה שלאחר מכן סיים עונה נהדרת והוליך את המועדון מהצפון לזכייה מדהימה באליפות לאחר ניצחון בגמר הפלייאוף על מכבי תל אביב. לאחר הזכייה באליפות רנדל עבר יחד עם מאמנו עודד קשט להפועל ירושלים, במדיה הוא שיחק שתי עונות נוספות. לאחר ביקור לא מוצלח בגרמניה, שב השחקן לישראל וחתם בשלהי העונה בהפועל תל אביב. במהלך תשעה משחקי ליגה אשתקד, קלע 9.9 נקודות, אסף 6.5 כדורים חוזרים, מסר 1.7 אסיסטים וחטף 1.4 פעמים ב-25.3 דקות בממוצע. בשלושה משחקי פלייאוף נגד מכבי תל אביב, שיפר את ממוצעיו ל-11.7 נקודות, 8 ריבאונדים, 2.3 אסיסטים ו-2 חטיפות ב-31 דקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully