וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה במו"מ מתקדם עם דרון וושינגטון

11.8.2013 / 18:01

מאמן האלופה דני פרנקו מעוניין בשחקן ששיחק תחתיו בחולון ובנתניה. רנדל סיכם עקרונית במקומו של בריסטול שיושאל

בשורות מכבי חיפה נמשכים המאמצים לסגור סופית את הסגל לקראת העונה הקרובה, והערב (ראשון) נודע כי האלופה נמצאת במשא ומתן מתקדם עם שחקנה של ברק נתניה בעונה החולפת, דרון וושינגטון, שאף שיחק תחת מאמן הירוקים הטרי, דני פרנקו. השחקן צפוי להצטרף במקומו של דונטה סמית', שדורש העלאה בשכרו על מנת לחזור לעונה שנייה בירוק למרות שהוא מחזיק בחוזה לעונה נוספת. בחיפה לא מתכוונים לשחרר את השחקן ללא תמורה כספית.

אם אכן יצטרף וושינגטון לחיפה, תהיה זו העונה השלישית עבור השחקן ופרנקו יחדיו, אחרי ששיתפו פעולה גם בהפועל חולון בעונת 2008/9. כרגע שני הצדדים אופטימיים שהעסקה אכן תסגר, ובמידה ואכן זה יקרה ישוחרר אנטון שוטבין, כיוון שסגל הקבוצה יעמוד על 13 שחקנים. וושינגטון העמיד ממוצעים של 15.5 נקודות ו-6.9 ריבאונדים למשחק במדי הפועל חולון, בעוד בעונתו האחרונה בברק נתניה ירדו מספריו ל-12.7 נקודות, 8.3 ריבאונדים, 2.9 אסיסטים ו-2.5 חטיפות למשחק.

שחקן ברק נתניה דרון וושינגטון. קובי אליהו
בקרוב באלופה? וושינגטון/קובי אליהו

ולא רק וושינגטון: הלילה סיכם גם בריאן רנדל לעונה אחת בשורות האלופה מכבי חיפה. הירוקים הגישו הצעות במהלך סוף השבוע לשחקן הפועל תל אביב בעונה שעברה, ולשחקן מכבי ראשון לציון ג'וליאן רייט, וכאשר רנדל הודיע לקבוצה כי יהיה מוכן להגיע החליטו ללכת עליו במקומו של קרווין בריסטול שיושאל ככל הנראה לליגה הלאומית.

רנדל (28, 2.03) הוא בוגר אוניברסיטת אילינוי משנת 2008, והתחנה הראשונה שלו מחוץ לארצות הברית הייתה גלבוע/גליל. כבר בעונתו השנייה הפך הפורוורד לאחד השחקנים הטובים בליגת העל כשרשם 13.3 נקודות ו-7.2 ריבאונדים שהובילו את הקבוצה לזכייה באליפות מפתיעה על חשבון מכבי תל אביב. בעקבות היכולת הוא עבר לשנתיים בהפועל ירושלים אך למרות יכולת טובה, רוב תקופתו במדים האדומים תיזכר בשל הפציעות המרובות שעבר.

בתחילת העונה שעברה עזב את ישראל וחתם באלבה ברלין אך אחרי חודשיים בלבד שוחרר. בחודש פברואר השנה חזר לישראל כשחתם בהפועל תל אביב, שהייתה מעוניינת להשאירו גם לעונה הנוכחית, ורשם ב-12 משחקי ליגה 10.3 נקודות ו-6.7 ריבאונדים בממוצע למשחק. רנדל מצטרף לשרווד בראון, אייק אפוייבו, דיוויד קוביאן, מורן רוט, דגן יבזורי, בן רייס, עידו קוז'יקרו, אנטון שוטבין ואלכס צ'וברביץ' בסגל הירוק.

בריאן רנדל הפועל תל אביב. ברני ארדוב
יצליח להישאר בריא? רנדל/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully