וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: באיירן מינכן ולברקוזן מושלמות, תבוסה לשאלקה

מנדז'וקיץ' כבש ב-0:1 של האלופה בפרנקפורט. לברקוזן חזרה עם אותה תוצאה משטוטגרט. 0:4 לוולפסבורג על הרויאל בלוז

אחרי משחקי ההכנה של הנבחרות שמילאו את אמצע השבוע, כולל זה בו גרמניה סיימה ב-3:3 ביתי ומאכזב מבחינתה מול פרגוואי, הבונדסליגה נכנסת לקצב עם המחזור השני שנפתח היום (שבת) עם שישה משחקים. האלופה באיירן מינכן, שפתחה עם ניצחון 1:3 על גלדבאך, שמרה על מאזן מושלם וניצחה 0:1 בפרנקפורט. לברקוזן יצאה למשחק חוץ קשה מול שטוטגרט ושמרה גם היא על מאזן מושלם עם 0:1 קטן. שאלקה התבזתה עם 4:0 בוולפסבורג. דורטמונד תארח ביום ראשון את ברואנשוויג העולה החדשה.

טיאגו אלקנטרה שחקן באיירן מינכן. GettyImages
נכנס כמחליף. טיאגו, משמאל/GettyImages

פרנקפורט - באיירן מינכן 1:0

אחרי ה-1:3 הקליל מול גלאדבך במחזור הפתיחה, האלופה הגיעה למשחק חוץ מול פרנקפורט המושפלת שחטפה שישייה מול הרטה והסתפקה בניצחון דחוק כדי לשמור על המאזן המושלם. כבר אחרי 13 דקות עלתה באיירן ליתרון בזכות מכונת השערים האימתנית שלה מריו מנדז'וקיץ'. טוני קרוס קיבל כדור בצד ימין והרים לרחבה, החלוץ הקרואטי הפציץ מהאוויר בחצי יעף לחיבורים. 0:1 לבווארים.

פפ גווארדיולה הפתיע עם ההרכב כשהשאיר את טיאגו וגצה שחקני הרכש על הספסל כמו גם את מריו גצה. שני הראשונים נכנסו כמחליפים במחצית השניה, אך גצה יחכה למחזור הבא כדי לטעום דקות ראשונות במדי באיירן בליגה הגרמנית.

מריו מנדז'וקיץ' שחקן באיירן מינכן חוגג. רויטרס
פתח את העונה כמו שסיים את העונה הקודמת. מנדז'וקיץ'/רויטרס

וולפסבורג - שאלקה 0:4

שאלקה נחשבה לאחת המועמדות הבולטות לקרוא תיגר העונה על באיירן מינכן ודורטמונד, אך לפחות לפי פתיחת העונה שלה, ספק רב אם היא תהווה פקטור של ממש בצמרת. אחרי ה-3:3 הביתי מול המבורג, הקבוצה מגלזנקירשן לא היוותה יריב לזאבים שעלו ליתרון ראשון בדקה ה-54 משער של רובין קנוכה. שבע דקות עברו והמארחים הכפילו את היתרון בזכות שער של וייריניה, שחקן הרכש הפורטוגלי שכבש שער יפה ברגל שמאל לפינה הרחוקה.

נאלדו הבלם הברזילאי כבש את השלישי בדקה ה-68 אחרי שעלה לכדור קרן ובעט מתוך הרחבה פנימה. בדקה ה-90 חתם סטפן קוצ'קה את ההשפלה של האורחים. רק נקודה לשאלקה אחרי שני מחזורי הפתיחה. וולפסבורג מנגד משיגה ניצחון בכורה אחרי ההפסד במחזור הראשון בהאנובר.

איביצ'ה אוליץ' שחקן וולפסבורג מול פליפה סנטנה שחקן שאלקה. GettyImages
ניצחון בכורה. איביצה אוליץ' מוולפסבורג מול פליפה סנטנה משאלקה/GettyImages

שטוטגרט - לברקוזן 1:0

עוד ניצחון ללברקוזן, שכמו באיירן מינכן שמרה גם היא על המאזן המושלם שלה ולפחות כפי שזה נראה כרגע, היא הקבוצה היחידה שמסוגלת לתת פייט לבאיירן ודורטמונד על האליפות בבונדסליגה.

לברקוזן היתה טובה יותר וגם הדביקה כדור לקורה במחצית הראשונה ובדקה ה-43 כבשה את שער הניצחון. דניאל שוואב כבש שער עצמי מול האקסית שלו אחרי שדחק לשערו הוא כדור רוחב של סידני סם. לברקוזן נושמת אוויר פסגות ומנגד שטוטגרט, שהפסידה במיינץ במחזור הפתיחה, עדיין מחפשת ניצחון בכורה.

שחקני לברקוזן חוגגים. Thorsten Wagner, GettyImages
מאזן מושלם. שחקני לברקוזן/GettyImages, Thorsten Wagner

משחקים נוספים

המבורג - הופנהיים 5:1
להמבורג: רפאל ואן דר וארט (44, פנדל). להופנהיים: רוברט פירמינו (77,5), קווין פולנד (50), אנטוני מודסט (67, 74).

פרייבורג - מיינץ 2:1
לפרייבורג: סבסטיאן פרייס (71). למיינץ: ניקי זימלינג (64), ניקולאי מולר (68).

ורדר ברמן - אוגסבורג 0:1
לברמן: מהמט אקיצ'י (22)

מנשנגלדבאך - האנובר 0:3
לגלאדבך: מרקו קרוס (20), כריסטוף קראמר (53), פיליפ דאמס (66, בפנדל)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully