וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפ גווארדיולה: "שחקני באיירן חכמים יותר משחקני ברצלונה"

מאמן הבווארים ממשיך להתריס נגד קבוצתו לשעבר ואמר לשחקנים שלו: "אתם מבינים את הפילוסופיה שלי מהר יותר"

יכול להיות שפפ גווארדיולה פשוט נהנה להתקיף את קבוצתו הישנה: מאמן באיירן מינכן שהסתכסך בשבועות האחרונים עם ראשי ברצלונה ממשיך להתריס כנגד האקסית, כך לפחות טוענים בעיתון הגרמני "בילד" כאשר צוטטו בשמו של גווארדיולה אמירות ביחס לשחקני באיירן לעומת ברצלונה. מהן אותן אמירות? לדבריו של גווארדיולה, "שחקני באיירן חכמים יותר משחקני ברצלונה".

פפ גווארדיולה מאמן ברצלונה (ימין) עם נשיא המועדון סנדרו רוסל. רויטרס
החזית ממשיכה לרתוח. גווארדיולה ורוסיי בימים יפים הרבה יותר/רויטרס

הדברים עצמם נאמרו על ידי גווארדיולה לאחר ההפסד של ברצלונה 2:0 לבאיירן. המאמן הסביר כי "לפני חמש שנים זה לא היה קורה". לשחקנים שלו הוא אמר: "אתם מבינים את הפילוסופיה שלי מהר יותר ממה שהבינו שחקני ברצלונה. שחקני באיירן חכמים יותר מאלה של ברצלונה, קבלו את זה כמחמאה".

כזכור, הסכסוך החל כשבמסיבת עיתונאים תמימה תקף גווארדיולה את ראשי ברצלונה בצורה משולחת רסן ואמר: "ברצלונה פגעה בי דרך המחלה של טיטו וילאנובה. זה משהו שלעולם לא אשכח. הם השתמשו באנשים שלי לפגוע בי". סגן הנשיא ג'ורדי קרדונר תקף בחזרה ולא נשאר חייב, ואמר: "מי שאומר שהשתמשנו במחלה של טיטו, משקר. נותרתי פעור פה כששמעתי מה שאמר". גם סנדרו רוסיי הנשיא הצטרף לדברים הללו ואמר: "הדברים שגווארדיולה אמר עלינו הם שקר מוחלט".

שחקן נבחרת ארגנטינה ניקולאס אוטאמנדי. רויטרס
יגיע לברצלונה? אוטאמנדי/רויטרס

בינתיים בברצלונה ממשיכים לבחון שמות של מועמדים לחזק את מרכז ההגנה כחלק מהמחשבה שדויד לואיז לא ישוחרר מצ'לסי אחרי ההתעקשות של ז'וזה מוריניו שהברזילאי ימשיך לשחק בסטמפורד ברידג'. בין האופציות שעלו נמצאים ממאדו סאקו, שחקנה של פריס סן ז'רמן, ניקולאס אוטאמנדי הארגנטינאי שמשחק בפורטו, אליאקים מנגלה, שחקנה הצרפתי של פורטו ומילאן ביסבאץ' שמשחק בליון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully