וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיאד חלילוביץ' מטרפד את העברת בנו אלן לטוטנהאם

אקס הפועל ב"ש טוען שבנו בן ה-17, הנחשב ל"מודריץ' החדש" אינו בשל עדיין לפרמיירליג. המשפחה תשקול את ביצוע העסקה

הכול היה מוכן לקראת מעברו של אלן חלילוביץ?, בנו של אקס הפועל באר שבע סיאד חלילוביץ', לטוטנהאם, ודינמו זגרב אף הודיעה כי התרנגולים רכשו את "לוקה מודריץ' החדש" תמורת 20 מיליון יורו, אבל עתה יש מי שתוקע גלגלים בעסקה שסוכמה, וזה לא אחר מאביו של הכישרון בן ה-17 - אקס הפועל באר שבע סיאד חלילוביץ'.

שחקן נבחרת קרואטיה אלן חלילוביץ'. GettyImages
אבא שלו רואה את הדברים אחרת. אלן חלילוביץ'/GettyImages

חלילוביץ' האב, שעובד בצוות האימון במועדון, מטרפד את העסקה משום שלדעתו בנו אלן חייב להתחשל ולצבור ניסיון בדינמו לפני שיעבור לקבוצה גדולה ולחוצה בפרמיירליג. לפי הדיווחים בקרואטיה, חלילוביץ' האב סבור שבנו בשל כרגע לשחק בקבוצה בדינמו ולעזוב אותה רק כשימצה את יכולותיו בקבוצה והיא תימנע ממנו להתפתח. "ספורטסקה נובוסטי" מדווח שטוטנהאם ומשפחת חלילוביץ' הסכימו ביניהם שהמשפחה תחשוב בשבוע הקרוב על העסקה ואז יימשכו השיחות בין הצדדים.

חלילוביץ', שכבר הספיק לערוך בתחילת חודש יוני הופעת בכורה במדי נבחרת קרואטיה הבוגרת במשחק ידידות מול פורטוגל, נחשב לאחד הכישרונות המבטיחים בכדורגל העולמי. בעונה החולפת הוא כבש שני שערי ליגה ב-18 משחקים במדי דינמו זאגרב שזכתה באליפות.

צפו בביצועיו של הכישרון בן ה-17 אלן חלילוביץ'

עוד לפני כן, חלילוביץ' הספיק להפוך למבקיע הצעיר ביותר בתולדות הליגה הקרואטית כשמצא את הרשת בדקה ה-90 - של הניצחון 1:4 על סלאבן בלופו, בגיל 16 ו-113 ימים. עוד לפני אותו שער בכורה, כינו אותו במדינה "הכישרון הכי גדול בקרואטיה מאז לוקה מודריץ'" ואפילו "ליאונל מסי הקרואטי". לאחר מכן דובר על ריאל מדריד, מנצ'סטר יונייטד וקבוצות אחרות שחשקו בשירותיו, אך לבסוף אנשי דינמו נענו להצעה של טוטנהאם, במדיה שיחקו בשנים האחרונות קרואטים כמו לוקה מודריץ', ודראן צ'ורלוקה וניקו קרנצ'אר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully