וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוטנהאם רכשה את ילד הפלא אלן חלילוביץ'

התרנגולים שילמו 20 מיליון יורו לדינמו זאגרב על בנו של סיאד חלילוביץ, שיגיע רק בקיץ הבא כשימלאו לו 18. גם ידבאי נרכש

קבוצות בכירות רבות באירופה לטשו עיניים לעבר אלן חלילוביץ', אבל מי ששמה לבסוף את ידה על ילד הפלא של הכדורגל הקרואטי היא טוטנהאם. נשיא דינמו זאגרב, מירקו בארישיץ', הודיע הערב (ראשון) כי מכר תמורת 20 מיליון יורו את הקשר בן ה-17, בנו של שחקן הפועל באר שבע לשעבר סיאד חלילוביץ', וכן את שחקן ההגנה טין ידבאי, גם הוא רק בן 17.

שחקן נבחרת קרואטיה אלן חלילוביץ'. GettyImages
אחד הכישרונות המבטיחים באירופה. אלן חלילוביץ'/GettyImages

חלילוביץ', שכבר הספיק לערוך בתחילת החודש הופעת בכורה במדי נבחרת קרואטיה הבוגרת במשחק ידידות מול פורטוגל, נחשב לאחד הכישרונות המבטיחים בכדורגל העולמי. הוא חגג יום הולדת 17 רק לפני כשבועיים, ובעונה החולפת כבש שני שערי ליגה ב-18 משחקים במדי דינמו זאגרב שזכתה באליפות. חברו ידבאי, שהיה חזק על הכוונת של ארסן ונגר, רשם העונה 13 משחקי ליגה ושער אחד במדי דינמו.

עוד לפני כן, חלילוביץ' הספיק להפוך למבקיע הצעיר ביותר בתולדות הליגה הקרואטית כשמצא את הרשת בדקה ה-90 - של הניצחון 1:4 על סלאבן בלופו, בגיל 16 ו-113 ימים. עוד לפני אותו שער בכורה, כינו אותו במדינה "הכישרון הכי גדול בקרואטיה מאז לוקה מודריץ'" ואפילו "ליאונל מסי הקרואטי". לאחר מכן דובר על ריאל מדריד, מנצ'סטר יונייטד וקבוצות אחרות שחשקו בשירותיו, אך לבסוף אנשי דינמו נענו להצעה של טוטנהאם, במדיה שיחקו בשנים האחרונות קרואטים כמו לוקה מודריץ', ודראן צ'ורלוקה וניקו קרנצ'אר.

"השלמנו את העסקה של ידבאי וחלילוביץ'", הצהיר הנשיא בארישיץ'. קיבלנו 20 מיליון יורו ושניהם יישארו איתנו לפחות עד ינואר". על פי התכנון, הבלם ידבאי יעבור לטוטנהאם כבר בינואר, אז יחגוג 18, בעוד חלילוביץ' ימתין עד הקיץ הבא כדי להשלים את המעבר ללונדון.

צפו בביצועיו של אלן חלילוביץ' העונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully